Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Ongewenst bezoek

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 19:52 #912941

Potverdorie, sterkte maar! :ohmy:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 19:53 #912943

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Afschuwelijk!

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Roald

Never follow a Southerly!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 19:59 #912946

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Daar wordt je niet blij van.

Marktplaats etc maar in de gaten houden.....

Veel sterkte gewenst.
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:00 #912947

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Potverdorie is een understatement.
May sauce be upon you.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:04 #912948

  • hengelst
  • hengelst's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 536
gatverdamme idee om hier aan te geven wat je mist met details samen kunnen het beter in de gaten houden ...
Mystere 26 1973
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:08 #912952

  • Sonador
  • Sonador's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 7040
In welke haven of omgeving is het gebeurt?

Sterkte met alles herstellen, en hopelijk pakken ze de dieven!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:10 #912953

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Vorige week in Veere 23 boten opengebroken.

www.omroepzeeland.nl/nieuws/10...otoren-en-handdoeken
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Laatst bewerkt: 29 jan 2018 20:14 door Jutter.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:13 #912956

Sloe Gin schreef :
Potverdorie is een understatement.

Uiteraard.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:18 #912958

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Waardeloos!! Lijkt wel een georganiseerde bende. Hoop dat ze ze vlot pakken en ze er niet met een uurtje straat vegen vanaf komen....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:19 #912960

  • Zeppos
  • Zeppos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 238
Eind november Arnemuiden: 18 boten in winterstalling opengebroken, ook de mijne. Ik was gelukkig niets kwijt.

Z
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:20 #912964

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Het feit dat ze aan je eigendom zitten is al erg genoeg.
May sauce be upon you.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:24 #912969

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9498
Veel sterkte man & vrouw!
Ik vind het altijd vreselijk als iemand aan andermans spullen zit...

Om veel schade te voorkomen hadden wij altijd een prutsslotje op het luik. Onze apparatuur was al 12 jaar oud en van geen waarde meer. Schade aan boot kost al snel veel.

Toch maar geluidsalarmen plaatsen?
Sous les pavés, la plage.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 20:40 #912979

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
zwaar klote dit.
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 21:27 #912991

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
bedankt voor het meeleven (of mee sakkeren). Het volledige lijstje van wat er verdwenen is komt zeker hier te staan zodat ik alles bijeen gezocht heb.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 21:38 #912993

Sluit me aan bij de rest. Sterkte joh.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 29 jan 2018 21:47 #912995

  • Seashore
  • Seashore's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 863
Wat een vreselijke ellende. Mijn en dijn zijn bij sommigen geen deel meer van hun fatsoen. Sterkte, in de hoop dat er daders gepakt worden.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 18:49 #913470

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Vandaag alles nog eens nagekeken nadat de boot was vrijgegeven na het sporenonderzoek door de politie.

Indien jullie een van volgende zaken ergens in de aanbieding zien verschijnen weten jullie wat er te doen staat..
- Nasa AIS radar
- marifoon ICOM M603 met Atis
- GPS MLR FX312
- Plotter Raymarine RL70C
- Plotter Raytheon 530+

Zoals al verteld hoeven jullie de flatscreen TV niet te zoeken. Die hadden ze in hun haast op de steiger laten stuk vallen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 19:31 #913482

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Heel vervelend allemaal, we gaan zeker even opletten.
Instrumenten zijn zonder bekabeling en gevers neem ik aan.
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 20:14 #913495

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Het zijn enkel de instrumenten, zonder meer. alles netjes losgekoppeld, na het sandaaltje half gesloopt te hebben.

Idiote spelling! Sandaaltje hoorde paneeltje te zijn... :ohmy: excuus
Laatst bewerkt: 31 jan 2018 21:26 door Karick.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 20:23 #913501

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Karick schreef :
na het sandaaltje half gesloopt te hebben.

?? Wat is dat een sandaaltje

Gaat zeker opvallen indien deze instrumenten worden aangeboden, kunnen we deze klojo's kielhalen.
(Kielhalen was vroeger niet bedoeld om iemand van het leven te beroven, het was meer een waarschuwing voor
andere opvarenden)
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 20:44 #913514

  • Tony2920
  • Tony2920's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8134
Kapiteinmomo schreef :
Karick schreef :
na het sandaaltje half gesloopt te hebben.

?? Wat is dat een sandaaltje

Gaat zeker opvallen indien deze instrumenten worden aangeboden, kunnen we deze klojo's kielhalen.
(Kielhalen was vroeger niet bedoeld om iemand van het leven te beroven, het was meer een waarschuwing voor
andere opvarenden)
Dat die man dan doodging was een prettige bijkomstigheid, want zijn deel van de opbrengst ging dan naar de rest. ( met de officieren die het hoogste deel opeisten. )
Bovendien was dergelijke (zware) straf altijd voorbehouden voor degene die de officieren als leider van de opstand bestempelden. Dus als hij stierf kon hij geen weerwraak meer op hen nemen. En meestal was het zo dat de bemanning in opstand kwam tegen onredelijke behandeling van de officieren dus, een eerlijke leider bij de bemanning minder kwam de officieren goed uit.
I run a tight . . .
Shipwreck !
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 21:00 #913524

  • Gregor
  • Gregor's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4480
Ik kocht laatst van een bedrijf uit Enkhuizen een 2e-hands meter en bij ontvangst ontbrak er een kapje. Man gebeld, kapje zou worden nagestuurd. Terloops vertel ik de man dat ik, gelijk al mijn meters, ook deze ga registreren bij Raymarine. Begint de man daar de blazen dat dat geen zin heeft en dat ik dat vooral niet moet. Juist dan wil ik registreren. Eind van het verhaal, mijn geld teruggekregen en meter teruggestuurd. Ook in die volgorde. Moraal van het verhaal, registreer je apparatuur.
Het kan altijd nog hagelen...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 21:02 #913527

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
Karick schreef :
Indien jullie een van volgende zaken ergens in de aanbieding zien verschijnen weten jullie wat er te doen staat..
Tip: zet automatische search alerts op marktplaats en ebay. Ik vrees overigens dat het eerder richting zo'n offline tweedehandswinkel gaat of over de grens verpatst wordt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 21:47 #913550

  • David567
  • David567's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 217
Tja, ook in Scharendijke is het elk jaar prijs. Afwachten wie er nu de dupe gaat zijn.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ongewenst bezoek 31 jan 2018 22:34 #913556

Gregor schreef :
Ik kocht laatst van een bedrijf uit Enkhuizen een 2e-hands meter en bij ontvangst ontbrak er een kapje. Man gebeld, kapje zou worden nagestuurd. Terloops vertel ik de man dat ik, gelijk al mijn meters, ook deze ga registreren bij Raymarine. Begint de man daar de blazen dat dat geen zin heeft en dat ik dat vooral niet moet. Juist dan wil ik registreren. Eind van het verhaal, mijn geld teruggekregen en meter teruggestuurd. Ook in die volgorde. Moraal van het verhaal, registreer je apparatuur.

Was die man bang ofzo dat bij registratie zou blijken dat je iets had gekocht wat niet zo zuiver was, gezien de nadruk : vooral niet doen , en hij heeft het kapje niet opgestuurd maar de transactie is terug gedraaid??

Je zou er zoals je het zegt toch iets van denken :dry:
Zoek niet naar 100 dingen waarom iets niet werkt! Zoek naar 1 ding wat wel werkt .
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl