Stains schreef :
Beste mensen,
Beneden ziet u informatie over wie ik ben enz.
Wij liggen in Bulgarije, Burgas haven.
Er was water in de versnelling bak gekomen die over liep en de olie er uit perste.
Heb op aanraden van deskundigen het water er uit gekregen en de inlaat voor het koel water dicht gezet.
Nu blijkt dat we de hele kering er uit moeten halen en controleren.
Het blijkt dat de mensen hier niet over de benodigde vak kennis en apparatuur beschikken en het alleen op basis van “spoelen met olie” willen doen.
Verder zijn zij bang geen reserve materiaal te kunnen krijgen.
Van daar dat we naar alternatieven zoeken.
Te weten op truck naar Nederland.
Gegevens boot:
MolenmakerMantel
LOA : 11,46 m
Breedte : 3,46 m
Dieptekiel (vanaf waterlijn) : 1,4 m
Hoogte (vanaf waterlijn) : 3,2 m (masten naar beneden)
Gewicht ongeveer : 15,00 Ton (staal)
Graag hoor ik van jullie wat de kosten zouden zijn en wanneer het zou kunnen.
Opmerking: Kan de masten laten zakken en vast leggen, hoogte blijft 3,20.
Hoogte op trailer 4,6 m!
Met vriendelijke groet,
Simon Spiekhout.
[confidential]
DORANDU III
Persoonlijke gegevens verwijderd ivm privacy. Contacten via PB.
Hoe kan er nu water in de versnellingsbak komen?
Trouwens we hebben het over een keerkoppeling .
Was deze watergekoelt dan?
Nee dan is het water op een anderen manier binnen gekomen.
Kan je even een foto maken van de onderdeel en de motor ruimte ?
Trouwens een keerkoppeling kan iedereen vervangen door gewoon de zelfde model te bestellen .
En als de afdichting van de motor kant is dan kan geen water zijn maar olie.
Denk dat je ass is gaan lekker in de motorruimte.
En de motor ruimte vol is gelopen.