It Paradyske schreef :
Yellow Boat schreef :
Tja , dat is op een 1,5 meter diepe geul op de waddenzee dus maar 7,5 meter. Moet je knap snel reageren.
Die 3D lijkt me beter want dan zie je tenminste de zijkanten van de geul.
Overigens is dat "gebrek aan vooruitzicht" wel de belangrijkste reden dat ik er tot nu toe geen gekocht heb
Een fishfinder kun je trouwens niet gebruiken om aan de grond lopen te voorkomen, althans volgens Echopilot, omdat daar vrij veel vertraging zit tussen de diepte en de plaats waar je op dat moment zit.
Ad
5* 30cm.... 1,50m

Ja , baas boven baas hè

Maar ik ben best tevreden met mijn 1,2 meter kimkieler.
Ik hoef tenminste niet de kiel op te halen als het ondiep wordt

Ad