Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Noodantenne....welke is beter?

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 16:52 #811603

Heeft iemand van jullie ervaring met deze antenne:

deze dus

Daar heb je dan 2 antennes in één.
GPS en AIS.

Combination AIS/VHF and GPS antenna
Specifically tuned to 162MHz
High gain GPS element
Gert
Laatst bewerkt: 22 feb 2017 19:01 door FriendlySailor.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 18:05 #811621

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
....En VHF lees ik.....

Maar geen ervaring mee.

Vinni
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 20:14 #811661

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Is er iemand hier die daar ooit eens besteld heeft en ook geleverd kreeg?

We hebben vast gesteld dat deze meneer allerlei producten aanbied die hij nooit levert of kan leveren. Hij biedt producten aan die al jaren uit productie zijn.
Ook zelfs producten die hij nooit geleverd krijgt vanuit de fabriek of importeur.

M.b.t. die antenne, wonderen bestaan niet, maar op korte afstand werkt het.
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 20:22 #811665

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18843
Is er iemand hier die daar ooit eens besteld heeft en ook geleverd kreeg
Inderdaad, net even gecheckt en vanaf 2012 tot 2016 heb ik er drie bestellingen gedaan en iedere keer weer de betaling teruggeboekt gekregen. Op zich netjes natuurlijk maar je schiet er niet veel mee op :S
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 20:26 #811667

Dat is een wat minder bericht dan.
Gert
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 20:28 #811669

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
Oh "grappig"......

Net even gechecked.
Ooit daar wat besteld...maar nooit geleverd. Bedrag wel netjes retour ontvangen.

Vinni
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 20:34 #811673

  • MvN
  • MvN's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 756
Oeps :woohoo: , ook hier één keer wat besteld, nooit geleverd en netjes geld terug.
Victoire 1044
Spirit 28
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Noodantenne....welke is beter? 22 feb 2017 21:21 #811698

  • mmaassen
  • mmaassen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 753
Tot tweemaal toe van een product de leverbaarheid opgevraagd. In één geval een antwoord dat het niet leverbaar was. Het tweede geval, was recent trouwens, geen reactie op gehad. Geeft niet veel vertrouwen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Time Out - Elan 333 (2001)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl