Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Gebruik diode bij LiFePO en Multiplus

Gebruik diode bij LiFePO en Multiplus 15 okt 2021 10:45 #1332962

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18843
Inmiddels wat in elkaar geknutseld op het bord dat later zo in de boot geschroefd kan worden.
Nog niet alles zit er op en aan maar het geeft al wel een idee.
De diodes zitten op dat koelblok met de vertinde koperen strips. De BMS komt in de behuizing boven. Linksboven de Topsystems DCDC converter en rechtboven komt de Orion voor de solarpanels
Linksmidden de relais. BMS gestuurd voor load en unload.




Laatst bewerkt: 15 okt 2021 15:51 door holtere.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Gebruik diode bij LiFePO en Multiplus 15 okt 2021 13:52 #1333000

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Voor welke accu's is die grijze beluchter? :whistle:
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl