Airgead schreef :
de lier die zwaarder liep dan de andere.
Wij hadden een lier die liep wel heel erg hard!
Vorig jaar was ik met die lier bezig. Op een gegeven moment kwam die los!
Die lier zetten het op een lopen. Hij rende over de steigers en de trap op en ik rende er achteraan.
Uiteindelijk vond ik hem in de havenkroeg aan de bar. Bleek dat die helemaal uitgedroogd was en wel wat smering kon gebruiken.
Zo zie je maar weer.