Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 26 okt 2015 18:22 #676271

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Knap hoor, zelfs dit topic off-topic.
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 04:42 #676406

Heel moeilijk blijkbaar, een stevige hint dan maar.
Velen van jullie zijn vlakbij dit museum geweest.
Mijn advies dus: ga er ook eens binnen!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 06:38 #676412

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
't Fiskershúske in Paesens Moddergat?
Laatst bewerkt: 27 okt 2015 06:38 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 08:01 #676429

Nee, da's aan een andere zee, bovendien kan je daar niet vlakbij aanleggen (hint)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 27 okt 2015 08:01 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 09:13 #676446

zuiderzeemuseum Enkhuizen?
Voorheen Flying Arrow Schakel
Voorheen Schakel H2414 Neptinus
Voorheen 470 H220
Efsix 1073
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 09:26 #676452

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
muZEEum Vlissingen ?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 okt 2015 10:04 #676458

efsixzeiler schreef :
zuiderzeemuseum Enkhuizen?

Yep!

Naast een collectie ouwe bakken hebben ze ook hedendaagse kunst.
Zowel het een als het ander is een aanrader als je weer eens in Enkhuizen ligt. Bij de Compagniehaven het poortje uit, links af voor het binnenmuseum, en rechtsaf voor het buitenmuseum, niet meer dan honderd stappen! (Buitenmuseum is na het vuurwerk van afgelopen zaterdag gesloten tot na de winter.)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 11:44 #676709

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Omdat een nieuwe raadplaat uitblijft, grijp ik mijn kans:

Waar heb ik hier met mijn voormalige scheepje een plekje voor de nacht gevonden?

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 12:40 #676731

Noarder Alde wei?
Ik ben heel tevreden met mijn Winner
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 13:54 #676756

Bij Bakker aan de Yntemasleat?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 15:25 #676797

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Beide niet! Wel de juiste provincie maar die opmerking mag niet als hint beschouwd worden.....
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 15:29 #676800

De sloot van Woudsend naar het Heegermeer. Is dat niet de Wellesloot?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 16:09 #676819

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Beide niet! Wel de juiste provincie maar die opmerking mag niet als hint beschouwd worden.....

Nee.. het is geen hint maar een constatering. Dat is eigenlijk nog beter dan een hint, zou ik zeggen. Het kan maar duidelijk zijn, toch?

Maar misschien bedoel je te zeggen dat we niet direct aan de zuidwesthoek (het bekende merengebied) van Friesland moeten denken?
Laatst bewerkt: 28 okt 2015 16:11 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 17:36 #676855

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
dorienenrick schreef :
De sloot van Woudsend naar het Heegermeer. Is dat niet de Wellesloot?

Dat heet "De Rakken".

Ik gok op JF-kanaal tussen de Wymerts en het PM.
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 18:30 #676868

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
lodewijk stegman schreef :
Kendu schreef :
Beide niet! Wel de juiste provincie maar die opmerking mag niet als hint beschouwd worden.....

Nee.. het is geen hint maar een constatering. Dat is eigenlijk nog beter dan een hint, zou ik zeggen. Het kan maar duidelijk zijn, toch?

Maar misschien bedoel je te zeggen dat we niet direct aan de zuidwesthoek (het bekende merengebied) van Friesland moeten denken?

Ik bedoelde te zeggen dat het geen hint is DUS als je het eerder bij het verkeerde eind had, mag je niet direct nog een keer raden ;-)
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 18:35 #676870

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Het goede antwoord zit er nog niet bij... Bij deze dan wel een hint: hier kijk ik de andere kant op....

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Laatst bewerkt: 28 okt 2015 18:36 door Kendu.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 19:15 #676878

Tjonger
Ik ben heel tevreden met mijn Winner
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 19:17 #676879

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Dokkumer Ee bij Klaercamp (Sibrandahûs)

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 20:07 #676898

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Arent schreef :
Dokkumer Ee bij Klaercamp (Sibrandahûs)

Gr, Arent

Helemaal goed. Ik kwam van Schiermonnikoog en wilde Leeuwarden halen. Maar zou de bruggen bij Burdaard net niet meer halen. Het was een mooi plekje!

Jij bent!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 21:13 #676916

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Als je van Schiermonnikoog komt, is Claercamp wel een zeer historisch verantwoorde plek om je dag te eindigen :)

Even een foto erbij pakken...

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 okt 2015 21:22 #676917

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Waar is dit (precies)..



Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 28 okt 2015 21:31 door Arent.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 okt 2015 05:06 #676941

Sneek, bij de Domp?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 okt 2015 05:55 #676944

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Gaastmeer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 okt 2015 07:14 #676952

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
It Paradyske schreef :
Sneek, bij de Domp?
Correct. Je kijkt hier uit op de Houkesloot
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 okt 2015 07:27 #676953

It Paradyske schreef :
efsixzeiler schreef :
zuiderzeemuseum Enkhuizen?

Yep!

Naast een collectie ouwe bakken hebben ze ook hedendaagse kunst.
Zowel het een als het ander is een aanrader als je weer eens in Enkhuizen ligt. Bij de Compagniehaven het poortje uit, links af voor het binnenmuseum, en rechtsaf voor het buitenmuseum, niet meer dan honderd stappen! (Buitenmuseum is na het vuurwerk van afgelopen zaterdag gesloten tot na de winter.)

Gratis tip: als je ooit wat wint, vergeet dan niet je prijs af te halen...
Voorheen Flying Arrow Schakel
Voorheen Schakel H2414 Neptinus
Voorheen 470 H220
Efsix 1073
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.004 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl