Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 13:30 #678969

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Erg knap voor iemand die al zo lang zo ver weg woont
Erik hij is voor jou
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 14:43 #678999

Het is 27 jaar mijn thuiswater geweest, moet gek gaan wil ik dat zo snel vergeten ;
Al vind ik de aantallen zeehondjes op de plaat wel een leuke nieuwe ontwikkeling. Dat zag je tot 7 jaar geleden niet zoveel meer.

Hier een nieuwe, niet al te moeilijk: Waar proberen we een nieuwe gennaker uit?

Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Laatst bewerkt: 04 nov 2015 14:43 door Erikdejong.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 14:55 #679006

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Woudsend, richting Heegermeer?
Gib Sea 76
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 14:56 #679007

Nope, verkeerde provincie
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:02 #679011

Vinkeveen
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:19 #679016

Ook niet.
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:20 #679019

  • flash234
  • flash234's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 56
Kaag?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:22 #679021

Laat dat vraagtken maar weg, dat is helemaal goed.
Foto is genomen van nabij de starttoren.
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:45 #679028

  • flash234
  • flash234's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 56
Shit, zit op m'n werk dus kan geen eigen foto plaatsen. Wellicht dat iemand anders een foto heeft?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 15:46 #679031

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Anders wachten we toch even tot vanavond; het is maar een spelletje.
Laatst bewerkt: 04 nov 2015 15:46 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 16:26 #679046

Misschien is dit een leuke, waar varen wij langs.

Uhh.. hoe krijg ik de foto groter in beeld ipv. een bijlage? :dry:
Dank je Faran voor de grotere foto.


Bijlagen:
Laatst bewerkt: 04 nov 2015 18:03 door Jollenbaas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 16:37 #679050

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Stavoren (vanaf het noorden)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 16:47 #679055

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Jollenbaas schreef :
Misschien is dit een leuke, waar varen wij langs.

Uhh.. hoe krijg ik de foto groter in beeld ipv. een bijlage? :dry:

Dat doe je zo:


Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 17:12 #679066

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Veerse meer, nabij waterskibaan bij de Schotsman.... (Kamperland)
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 17:57 #679076

Helaas beide niet goed. :pinch:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 17:59 #679077

@Faran: mijn dank heb het verkeerde knopje gebruikt.
Dat krijg je met beginners. :blink:
Laatst bewerkt: 04 nov 2015 18:00 door Jollenbaas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 18:24 #679085

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Een tijdje geleden plaatste je elders een vergelijkbare foto van je boot voor de kust van Medemblik, dus dat is mijn gok.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 18:29 #679092

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
oude zeug
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 19:27 #679124

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
tcdehoog schreef :
oude zeug
ton

zeg laat mijn moeder er buiten :silly:

in de buurt van hoorn?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 nov 2015 20:57 #679165

De Oude Zeug is goed Ton.
Vanuit het ZZO is dit zo te zien.
Je bent hem nu. :laugh:

Zal de jol voortaan van de foto afhalen. :evil:

Ps.
Ik ga even op zoek naar een lastige foto.
Laatst bewerkt: 04 nov 2015 21:01 door Jollenbaas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2015 06:22 #679210

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479

waar zijn we?
B100
excuses, ik zal je moeder nooit meer beledigen
ton mitz
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2015 06:47 #679214

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Hollandse IJssel thv Nieuwerkerk ad IJssel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2015 07:08 #679216

Dit is de haven van de Oude Zeug.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2015 07:16 #679218

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Jollenbaas schreef :
Dit is de haven van de Oude Zeug.
uiteraard
ik dacht al: waar blijf je!
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 nov 2015 08:19 #679232

Waar is dit?

Laatst bewerkt: 05 nov 2015 08:20 door Jollenbaas.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.691 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl