Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 17 nov 2015 11:05 #682781

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Terschelling is het, Koezt zit het beste want als we vanaf hetzelfde punt de camera een stukje naar rechts gedraaid hebben zien we:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 nov 2015 11:05 #682782

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Koezt schreef :
Ik denk de plaat bij West Terschelling vanaf de zeedijk. Je ziet de dam die er omheen loopt op de achtergrond.

Ik denk dat je gelijk hebt:
www.google.nl/maps/@53.366783,...02.jpg!7i3721!8i2345
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 08:31 #683025

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8558
Volgende....
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 09:34 #683042

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Aquaduct bij Akkrum?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 09:37 #683043

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8558
Bingo. Jij bent.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 10:13 #683052

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Toen ik dit uit de mist zag opdoemen ging ik bijna twijfelen aan m'n naviagatie :)

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 10:27 #683062

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Stavoren?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 10:37 #683065

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
RobertS schreef :
Stavoren?
Klopt. Met de havenlichten ingepakt voor onderhoud.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 10:43 #683069

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
rooiedirk schreef :
RobertS schreef :
Stavoren?
Klopt. Met de havenlichten ingepakt voor onderhoud.

Iemand had vorige maand een vergelijkbare foto geplaatst, dus deze was eenvoudig.

Ik plaats zo ff een nieuwe.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 11:17 #683074

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949


Op welke straat in welke plaats sta ik hier?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 11:31 #683076

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Je stond bij de pont Zaandam Hemweg we kijken over het Noorzeekanaal naar de Westhaven.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 11:54 #683082

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
JeePee schreef :
Je stond bij de pont Zaandam Hemweg we kijken over het Noorzeekanaal naar de Westhaven.

Eigenlijk Zaandam Hemkade, maar tegen zoveel detail kan ik niet op. Goed!

Werk je om de hoek of gebruik je de pont vaak?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 13:33 #683115

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
RobertS schreef :

Eigenlijk Zaandam Hemkade, maar tegen zoveel detail kan ik niet op. Goed!

Werk je om de hoek of gebruik je de pont vaak?

Geen van beide maar het Noorzeekanaal kan ik zo'n beetje dromen.
Woonde in IJmuiden, de boot heeft bij Rietpol Spaarndam, Kokernoot Zaandam en Jachthaven IJmond gelegen. Heb in de buurt van die pont de hond wel eens uitgelaten, wat me dan weer op de volgende foto brengt:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 14:24 #683125

  • Artemis
  • Artemis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 522
Lauwersmeer?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 15:26 #683142

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Artemis schreef :
Lauwersmeer?

Lijkt er wel op maar ik heb de beplanting die op de foto te zien is (Bereklauw) bij Lauwersmeer (gelukkig) nog niet gezien, dus nee, daar is het niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 15:39 #683145

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
P.S.
Over die Bereklauw; dat is meteen de eerste hint.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 15:47 #683149

  • Artemis
  • Artemis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 522
Afgelopen zomer bij Lauwersmeer geweest, onderstaande foto gemaakt, ter info: hier wel bereklauw....


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 16:02 #683153

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Artemis schreef :
Afgelopen zomer bij Lauwersmeer geweest, onderstaande foto gemaakt, ter info: hier wel bereklauw....

Phoe, prachtige foto, lijkt wel ergens in de tropen maar ik woon nu gelukkig dichtbij jou plaat. Maar OK, de hint was dus niet zo effectief.

Een andere dan.
Oplettende volgers van dit topic moeten het pas nog voorbij hebben zien komen, niet de hint op zich maar verwijzing naar de plek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 16:21 #683157

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Zou ook op het Veersemeer kunnen zijn, Bastiaan de Langeplaat misschien?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 16:31 #683161

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Jutter schreef :
Zou ook op het Veersemeer kunnen zijn, Bastiaan de Langeplaat misschien?

Hm, Artemis te ver noord, jij te ver zuid.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 19:24 #683220

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Een aantal posts (posten?) geleden is de plek genoemd... maar dit is de plek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 20:21 #683254

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Dit doet me denken aan bij de Bloq van K. naar binnen en een stukje het kanaal op.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 20:38 #683258

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Albert 45 schreef :
Dit doet me denken aan bij de Bloq van K. naar binnen en een stukje het kanaal op.

Exact: www.google.nl/maps/place/De+Bl...a8dc1a8babab!6m1!1e1

De begroeing op de foto van JeePee ziet er bedrieglijk 'wild' uit. In werkelijkheid zijn het aangeplante bomen..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 20:38 #683259

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
Albert 45 schreef :
Dit doet me denken aan bij de Bloq van K. naar binnen en een stukje het kanaal op.

Klopt als een bus. (vreemde uitdrukking eigenlijk).
We kijken naar de Hoge vaart, die 5 meter onder Markermeer -niveau ligt...


Was net een nieuwe hint aan het zoeken, kwam erachter dat het toevallig op dezelfde lengtegraad ligt als mijn vorige raad -foto.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 nov 2015 21:27 #683274

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Heb ooit een keer op dat stekkie gelegen, vandaar dat het me bekend voorkwam.
De nieuwe!

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.996 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl