Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 19:36 #698420

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Rikken schreef :
Klopt.

Opvallend hoe jij regelmatig foto's maakt vanuit een brugwachtershuisje, trouwens. Of sta je alleen maar op het omloopje?

De volgende stamt uit 1989, maar gebouwen en kraan staan er nog steeds:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 19:40 #698421

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
alblasserdam de zink fabriek
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 19:41 #698422

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
De Noord bij Papendrecht?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 19:44 #698423

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Nedstaal Alblasserdam
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 20:30 #698428

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Tja. Lastig.

Het is inderdaad Alblasserdam.
Waar het idee 'zinkfabriek' vandaan komt weet ik niet. Faran heeft eigenlijk het meest correcte antwoord. Inmiddels heet het bedrijf inderdaad NedStaal, maar wij noemden het altijd de Kabelfabriek. Oorspronkelijk was het namelijk de Alblasserdamse vestiging van de NKF in Delft. Nu is het in feite een staalfabriek.

Omdat BarendV de eerste was en hij duidelijk de plek herkent, krijgt hij de beurt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 20:32 #698429

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Dat van die NKF is dan een hele tijd geleden. Nedstaal was in 1978 een klant van mij.
Succes BarendV!
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 20:34 #698431

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Faran schreef :
Dat van die NKF is dan een hele tijd geleden. Nedstaal was in 1978 een klant van mij.
Succes BarendV!

Ik ben ook al van een tijdje vóór 1978, Faran.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 jan 2016 21:08 #698445

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2841
lodewijk stegman schreef :

Opvallend hoe jij regelmatig foto's maakt vanuit een brugwachtershuisje, trouwens. Of sta je alleen maar op het omloopje?

Opvallend? Maakt het uit of ik op het omloopje of binnen stond? Of mogen dit soort foto's soms ook al niet meer? Ik heb er nog veeeeeeel meer.. :evil:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 06:36 #698490

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 07:26 #698496

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Rikken schreef :
lodewijk stegman schreef :

Opvallend hoe jij regelmatig foto's maakt vanuit een brugwachtershuisje, trouwens. Of sta je alleen maar op het omloopje?

Opvallend? Maakt het uit of ik op het omloopje of binnen stond? Of mogen dit soort foto's soms ook al niet meer? Ik heb er nog veeeeeeel meer.. :evil:

Ik vraag al niet meer..

Dat je er nog veel meer hebt is fijn, maar niet zo nuttig voor dit draadje. Ze zijn te makkelijk. Dat is zo ongeveer het ergste wat je hier kunt gebeuren.. Geloof ik.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 07:30 #698498

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
BarendV schreef :

@ BarendV: Dat is de A4 die over de Dintel gaat, net ten ZO van Dintelmond. Of de Dintel die onder de A4 doorgaat.
Mooie foto, trouwens.
Laatst bewerkt: 20 jan 2016 07:50 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 08:21 #698509

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2841
lodewijk stegman schreef :
Rikken schreef :
lodewijk stegman schreef :

Opvallend hoe jij regelmatig foto's maakt vanuit een brugwachtershuisje, trouwens. Of sta je alleen maar op het omloopje?

Opvallend? Maakt het uit of ik op het omloopje of binnen stond? Of mogen dit soort foto's soms ook al niet meer? Ik heb er nog veeeeeeel meer.. :evil:

Ik vraag al niet meer..

Dat je er nog veel meer hebt is fijn, maar niet zo nuttig voor dit draadje. Ze zijn te makkelijk. Dat is zo ongeveer het ergste wat je hier kunt gebeuren.. Geloof ik.
Laat anderen toch eens in hun waarde in plaats van steeds maar kritiek te hebben. Bovendien is het niet waar wat je zegt. De coaster bij de ketelbrug leverde best wel wat verwarring op. Als je mijn plaatjes te makkelijk vind antwoord je toch gewoon niet. Jij bent nu eenmaal erg goed in dit spelletje,maar dat wil niet zeggen dat deze plaatjes voor iedereen makkelijk zijn. Ik heb ook wel plaatjes van wadplaten met een halve zeehond en verder niets. Die komen hier ook voorbij,maar die vind ik niet leuk, en daar reageer ik dus ook niet op.
Je vind de raadplaten te makkelijk en het algehele niveau hier te laag. Dan ga je toch op zoek naar iets dat meer bij je past.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 09:16 #698529

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Rikken schreef :
Laat anderen toch eens in hun waarde in plaats van steeds maar kritiek te hebben.

Jij begrijpt toch ook wel dat de ene reactie de andere oproept?
Ik vond het opvallend dat je na elkaar een paar foto's post die zijn genomen vanuit een brugwachtershuisje en jij vliegt meteen al weer in de fik. Eerst even de hand in eigen boezem, graag.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 09:36 #698537

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
Lodewijk dit is helemaal goed , aan jou de eer de volgende te plaatsen.

ik had de hoop dat het nog wat lastig was daar de windmolens pas de laatste weken zijn neer gezet.
Laatst bewerkt: 20 jan 2016 09:38 door BarendV.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 09:44 #698542

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Dat klopt wel BarendV, want ik zit me ongansch te zoeken wáár in de Polders t had kunnen zijn....
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 09:45 #698543

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
BarendV schreef :
Lodewijk dit is helemaal goed , aan jou de eer de volgende te plaatsen.

ik had de hoop dat het nog wat lastig was daar de windmolens pas de laatste weken zijn neer gezet.

Ik kom regelmatig over die brug als ik naar Stalland rijd, waar mijn boot ligt. Ik heb de molens min of meer zien bouwen.

De beurt gaat naar de eerstvolgende liefhebber. Rikken heeft nog heel veel plaatjes, zegt ie.
Laatst bewerkt: 20 jan 2016 15:08 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 09:56 #698548

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2841
Ik durf niet meer. Die van mij zijn toch te makkelijk. :P
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 10:18 #698559

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Rikken schreef :
Ik durf niet meer. Die van mij zijn toch te makkelijk. :P

Jij gunt de mensen die wat minder bedreven zijn in dit spelletje toch ook wat? Moet je nu niet moeilijk doen.
Ik zorg wel even dat ik uit de buurt ben.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 10:31 #698566

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Nou een makkie dan, tenminste voor de hardcore groep


Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 10:45 #698573

Andijk?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 10:52 #698577

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Neen....
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 11:00 #698582

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Dat is natuurlijk onze eigen "ZF Thuishaven ofwel Trintelhaven. :)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 11:06 #698586

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Natuurlijk.... :P

En wie had hij in de peiling????


Dit is een half uurtje later
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 11:07 #698587

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 jan 2016 11:07 #698589

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
bij enkhuizen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.285 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl