Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 16 mei 2023 09:42 #1479942

Staat me bij dat ik vrijdag zoiets op de randmeren heb gezien, was dat bij Nunspeet?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2023 09:44 #1479943

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Ja ik heb ook zo iets gezien, maar dat was op het Veluwemeer bij Harderwijk dacht ik.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2023 10:51 #1479956

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
daan1508 schreef :
Ja ik heb ook zo iets gezien, maar dat was op het Veluwemeer bij Harderwijk dacht ik.

correct
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2023 12:13 #1479967

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Gezien, ik ga zo een foto zoeken.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2023 20:24 #1480199

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
daan1508 schreef :
Gezien, ik ga zo een foto zoeken.

ben je nog aan het zoeken?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2023 20:36 #1480200

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Nee was het vergeten.
Maar hier issie.

Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2023 20:36 #1480201

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Grom... Pleuris iPhone.
Even proberen om te draaien.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2023 05:52 #1480205

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
daan1508 schreef :
Grom... Pleuris iPhone.
Even proberen om te draaien.
heb hem even gedraaid met een android :whistle:


Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2023 05:52 #1480206

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
dokkumer ee ??
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2023 05:55 #1480208

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Eerste indruk is dat je op weg bent van Grou naar Wergea, foto is dan net na Tuutsebrêge.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mei 2023 13:10 #1480563

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Sorry dat het even duurde. Aan boord de tijd vergeten.

Nee, allebei fout.
Tijd voor een tip dan maar. Het is niet de reeds 2 keer geraden provincie.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mei 2023 14:32 #1480583

Bij Ossenzijl richting Driewegsluis?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mei 2023 20:04 #1480646

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1653
Yep, daar is het. :)
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 mei 2023 14:39 #1480807




Wederom slootjevaren, dochter inmiddels ouder......
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 mei 2023 15:36 #1480814

Dokkumer ee?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 21 mei 2023 15:36 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 mei 2023 15:57 #1480820

Correct
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mei 2023 17:22 #1481702

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Dokkemer ee was dus goed
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mei 2023 17:52 #1481711

Ah, dank, was hem uit het oog verloren.
Ik zoek even wat op.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mei 2023 17:56 #1481713

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mei 2023 18:32 #1481729

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Tjesus, een heel nest!
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mei 2023 19:50 #1481746

Ja, erg hè, allemaal AWB en verschillende types. En toch zo op elkaar lijken.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 mei 2023 15:32 #1481942

Dacht ik weer eens een makkelijke te doen. :-(



Een hint aan de linkerkant.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 25 mei 2023 15:32 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 mei 2023 15:56 #1481949

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Oudega natuurlijk.
Lekker gegeten of ijsje?

(bijna Heegh)
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 25 mei 2023 15:57 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 mei 2023 16:27 #1481961

Psies, even wat bij de afhaal gehaald en aan boord opgegeten.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 mei 2023 16:34 #1481964

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.705 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl