Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 24 jan 2024 19:11 #1536880

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Palomine schreef :
Waar was het hier laatst hoog water?



Je kunt beter vragen waar was t niet hoog water ..

Maar deze is een makkie..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2024 19:17 #1536882

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
JB-NL schreef :
Maar deze is een makkie..

Dit kan ik helaas niet goed keuren.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2024 19:45 #1536888

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Palomine schreef :
JB-NL schreef :
Maar deze is een makkie..

Dit kan ik helaas niet goed keuren.

IJssel Zwolle
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2024 19:56 #1536889

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
JB-NL schreef :
IJssel Zwolle

Dat dan weer wel. De Hanzeboog genomen bij het Engelse Werk.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2024 11:58 #1537670

Ook meteen nieuwe profielfoto, gisteren genomen
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2024 12:25 #1537671

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Thunderhorse schreef :
Ook meteen nieuwe profielfoto, gisteren genomen

Fijn dat je een nieuwe foto plaatst! Iedereen is een beetje door zijn foto's heen geloof ik, dus de animo loopt wat terug.

Die windmolens in de verte, staan die bij de Krammersluizen?
Is de foto dan mogelijk genomen vanaf de Mosselbank in het Grevelingenmeer?
Laatst bewerkt: 28 jan 2024 12:26 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2024 12:28 #1537672

Wadloper schreef :
Thunderhorse schreef :
Ook meteen nieuwe profielfoto, gisteren genomen

Fijn dat je een nieuwe foto plaatst! Iedereen is een beetje door zijn foto's heen geloof ik, dus de animo loopt wat terug.

Die windmolens in de verte, staan die bij de Krammersluizen?
Is de foto dan mogelijk genomen vanaf de Mosselbank in het Grevelingenmeer?

niet op Grevelingen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2024 18:58 #1537757

Pampus?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 jan 2024 20:33 #1537785

Nee ook niet Pampus.
Hint => deze steiger ligt er nog maar twee jaar.
Grevelingen was al aardig warm hoor
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 07:51 #1537837

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Ben erg benieuwd waar dit steiger dan ligt.
Niet op de Grevelingen, wel in de omgeving want "warm".
Foto eind januari dus de zon staat best hoog. We kijken zuidwest?
De achtergrond doet me denken aan Goeree Overflakkee, ten westen van Middelharnis. Dan zou je op het Haringvliet zijn.
Fijne boot trouwens.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 08:00 #1537841

KoertRM schreef :
Ben erg benieuwd waar dit steiger dan ligt.
Niet op de Grevelingen, wel in de omgeving want "warm".
Foto eind januari dus de zon staat best hoog. We kijken zuidwest?
De achtergrond doet me denken aan Goeree Overflakkee, ten westen van Middelharnis. Dan zou je op het Haringvliet zijn.
Fijne boot trouwens.

Heel scherp opgemerkt => Haringvliet inderdaad, Je observatie mbt kijkrichting klopt ook, maar waar is de steiger ;-) ?
Laatst bewerkt: 29 jan 2024 08:30 door Thunderhorse. Reden: aanvulling
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 09:58 #1537871

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Het enige steiger wat ik daar ken is van vogeleiland Bliek. Daar kan ik niet komen met mijn Victoire 933.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 10:13 #1537875

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Ja Haringvliet had ik ook geconcludeerd. Maar waar? Als ik even eigenwijs ben, denk ik dat je meer zuid tot zuidoost kijkt --- gezien de windrichting van gisteren, en het tijdstip dat in de naam van je foto staat. Dan zou het ergens omgeving Hellevoetsluis zijn. Met even googelen vind ik dat er een nieuwe steiger bij het Quackstrand is. Is het daar?
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 11:08 #1537886

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Verhip! Een steiger bij het Quackstrand. En ik dacht dat ik het gebied toch aardig in kaart had.
Leuk! Ga ik beslist een keer heen als de Haringvlietbrug meewerkt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 13:19 #1537904

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
KoertRM schreef :
Verhip! Een steiger bij het Quackstrand. En ik dacht dat ik het gebied toch aardig in kaart had.
Leuk! Ga ik beslist een keer heen als de Haringvlietbrug meewerkt.

Google heeft 'm ook op de foto:

www.google.nl/maps/@51.840641,...240!8i5120?entry=ttu

Wat betreft er een keer heen gaan: direct naast de steiger ligt een trailerhelling. Op de foto zie je al één jetski. Het is voorstelbaar hoe de sfeer daar is op een mooie zomermiddag in het weekend.

Maar buiten die mooie dagen, zal het wel te doen zijn..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 15:20 #1537942

Helemaal goed! Ter info diepte aan de buitenkant 4,5m. Binnenin heb ik maar niet geprobeerd, maar loopt daar steil naar beneden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 15:28 #1537943

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Mooi, we zijn eruit.

Deze dan maar?

Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 15:40 #1537950

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
Cadzand?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 16:07 #1537953

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
rooiedirk schreef :
Cadzand?
Ja hoor, in één keer raak.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 16:31 #1537956

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
Was een beetje rommelig vastmaken hier, maar mbv van een boom toch gelukt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 16:37 #1537957

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Thunderhorse schreef :
Helemaal goed! Ter info diepte aan de buitenkant 4,5m. Binnenin heb ik maar niet geprobeerd, maar loopt daar steil naar beneden.

Top! Dank.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 17:51 #1537979

Het ondergelopen land van... alleen nu nog waar. Kon de afgelopen tijd overal zijn. IJssel?
Laatst bewerkt: 29 jan 2024 17:51 door Herman Hartman.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 19:42 #1538005

Ik zit te denken aan het Ganzendiep
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 19:50 #1538006

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
Niet in de buurt van de IJssel.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 jan 2024 21:14 #1538016

Ezumazijl?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.848 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl