Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 03 aug 2024 16:00 #1575916

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Dat is niet fraai Ton.
Maar hier de volgende: waar zijn we?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 aug 2024 16:57 #1575924

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Calidris schreef :
In Nijdinges hebben we het tij weten te keren voor de verhuur van houseboats die niet konden varen

Gepost met de officiƫle Zeilersforum-app
Die houseboats in lemmer hadden er een bb motor achter hangen, sommigen zelfs maar 3,5 pk of zo
De meeste (geeneen zelfs? ) hadden geen afstandbediening
Kwestie van verzekering, vergunning, of brandweer of zo

De raadplaat, brasem?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 aug 2024 17:59 #1575937

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
Ton Mitz schreef :
Calidris schreef :
In Nijdinges hebben we het tij weten te keren voor de verhuur van houseboats die niet konden varen

Gepost met de officiƫle Zeilersforum-app
Die houseboats in lemmer hadden er een bb motor achter hangen, sommigen zelfs maar 3,5 pk of zo
De meeste (geeneen zelfs? ) hadden geen afstandbediening
Kwestie van verzekering, vergunning, of brandweer of zo

Illegale bewoning, permanent of verhuur. Daar heeft de gemeente op voordracht van de buurt een stevig stokje voor gestoken.
De hele hzven en woonboten, wat het zijn, ligt weer te koop.

On topic maar weer.
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 aug 2024 18:12 #1575942

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Brasem is niet goed Ton
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 15:08 #1576055

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Het is erg stil. We moeten iets noordelijker zoeken dan de Brasem, in andere provincie
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 15:59 #1576058

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5471
Heeg .
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 16:10 #1576059

Paterswolde
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 16:20 #1576060

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Geen Heeg of Paterswolde. Ook beide niet de juiste provincie
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 18:00 #1576084

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Alkmaardermeer
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 18:21 #1576088

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Anjo schreef :
Alkmaardermeer
Dat klopt. Kijken richting akersloot. Links achter grootzeil ingang Noordhollands kanaal.
Je mag weer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 aug 2024 21:14 #1576117

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Moest zoeken.



Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 02:48 #1576122

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Den Helder
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 06:41 #1576129

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Dat klopt.

Weer te makkelijk.
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 06:58 #1576131

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Deze zal ook niet al te moeilijk zijn:

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 08:29 #1576143

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
Veerse Meer, haventje van Geersdijk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 08:46 #1576146

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
KoertRM schreef :
Veerse Meer, haventje van Geersdijk.

Zo is het! Jouw beurt!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 14:41 #1576202

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
Volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 17:38 #1576234

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Brouwersdam?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 18:10 #1576238

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Trailerhelling bij Haringvlietbrug
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 aug 2024 18:31 #1576241

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
Kendu schreef :
Trailerhelling bij Haringvlietbrug

Nee daar is het niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 aug 2024 07:45 #1576290

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
KoertRM schreef :
Kendu schreef :
Trailerhelling bij Haringvlietbrug

Nee daar is het niet.

OK iets genuanceerder: die Trailerhelling ligt niet bij de Haringvlietbrug.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 aug 2024 17:59 #1576379

Bij de Oosterscheldekering?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 aug 2024 18:37 #1576385

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
Herman Hartman schreef :
Bij de Oosterscheldekering?

Haringvlietbrug is warmer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2024 05:46 #1576439

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1003
KoertRM schreef :
KoertRM schreef :
Kendu schreef :
Trailerhelling bij Haringvlietbrug

Nee daar is het niet.

OK iets genuanceerder: die Trailerhelling ligt niet bij de Haringvlietbrug.

Zit nogal vast zo. Een tip: het is niet bij de brug.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2024 06:04 #1576442

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
KoertRM schreef :
KoertRM schreef :
KoertRM schreef :
Kendu schreef :
Trailerhelling bij Haringvlietbrug

Nee daar is het niet.

OK iets genuanceerder: die Trailerhelling ligt niet bij de Haringvlietbrug.

Zit nogal vast zo. Een tip: het is niet bij de brug.

Inderdaad. Het is bij de Haringvlietdam.

www.google.nl/maps/place/51%C2...4d4.066176?entry=ttu
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.832 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl