Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 09 sept 2024 15:18 #1584262

vecht?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 sept 2024 15:20 #1584263

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Frank Jan schreef :
vecht?

Voor?
Of tegen?
Als je Vecht zegt,welke dan?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 08:27 #1584406

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Tijd voor een hint?

zo moeilijk kan het toch niet zijn..?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 09:00 #1584416

JB-NL schreef :
Tijd voor een hint?

zo moeilijk kan het toch niet zijn..?

Echt wel moeilijk B) Graag een hint, dan kunnen we weer verder gokken..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 09:08 #1584419

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
oke,
We komen van een groot meer vandaan...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 09:18 #1584422

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Markervaart bij het Alkmaardermeer?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 09:29 #1584427

Zwarte water?

Gepost met de officiƫle Zeilersforum-app
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 09:37 #1584429

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Beiden verkeerde provincie
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 10:06 #1584443

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Winkel, komend vanaf Vinkeveense plassen?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 10:14 #1584448

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Anjo schreef :
Winkel, komend vanaf Vinkeveense plassen?

Nou, de Winkel is wel een stuk smaller, maar wel meer in de buurt
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 10:30 #1584450

  • Solo
  • Solo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1759
Het water langs de Woudsedijk vlak bij de Braasemermeer?
Navigare necesse est, vivere non est necesse
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 10:51 #1584455

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Solo schreef :
Het water langs de Woudsedijk vlak bij de Braasemermeer?

Braasemer zeker niet...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 10:59 #1584459

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
De kromme mijdrecht?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 11:09 #1584462

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Ton Mitz schreef :
De kromme mijdrecht?

Is die verbonden met een groot meer,?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 11:17 #1584465

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Anjo zit er t dichts bij...tot nu toe
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 11:50 #1584473

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
JB-NL schreef :
Anjo zit er t dichts bij...tot nu toe
Dat zie als een hint
Het is kennelijk een veen riviertje
De oude Waver?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 11:52 #1584475

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Ton Mitz schreef :
JB-NL schreef :
Anjo zit er t dichts bij...tot nu toe
Dat zie als een hint
Het is kennelijk een veen riviertje
De oude Waver?

Met riviertje doe je historisie tekort..

Nog een hint dan, in de verte ( dus waar we vandaan komen) ligt een fort, wat er van over is..( niet veel)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 12:44 #1584482

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Er was al 'Vecht' gezegd, en toen vroeg je welke. Het zou de (Utrechtse) Vecht kunnen zijn, niet ver van Fort Uitermeer, zeg maar bij Hinderdam.
Corsair 24
Laatst bewerkt: 10 sept 2024 12:50 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 12:53 #1584484

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
triXXS schreef :
Er was al 'Vecht' gezegd. Het zou de Vecht kunnen zijn, niet ver van Fort Uitermeer, zeg maar bij Hinderdam.

Maar er zijn 2 vechten ;)
Fort Hinderdam is goed de bossage op de achtergrond zou het restant zijn, de 2 groene boeien geven het vaarwater aan rg Weesp.

En de mooie klassieke roeiboot ws van Weesp onderweg naarde Loosdrechtse Plassen..het aanbod van een sleep werd dankbaar aanvaard.

Voor jou triXXS
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 13:20 #1584488

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
O is Hinderdam ook de rest van een fort, dat wist ik niet.
Hierbij de volgende, lijkt me makkelijker.

Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 13:33 #1584490

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Kornwerderzand, IJsselmeer zijde rechts rg Makkum
Laatst bewerkt: 10 sept 2024 13:33 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 13:35 #1584492

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Heel warm...
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 14:06 #1584500

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Volgens mij de andere zijde van Kornwerd. Wadden ri de Boontjes
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 14:13 #1584502

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Zo is het helemaal.
Jouw beurt!
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 sept 2024 16:33 #1584537

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
OK! Waar lig ik?

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.434 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl