Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:01 #1590257

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32527
zie je wel, bij recente discussies komtie vaak niet boven, misschien pb?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:08 #1590261

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De volgende:

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Laatst bewerkt: 10 okt 2024 08:15 door Sprokkie.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:11 #1590264

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Sprokkie schreef :
De volgende:

nog eens?
;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:14 #1590267

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Pampus in een sneeuwstorm? ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:16 #1590268

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
duurde even de foto moest van ver komen, maar hij is nu geplaatst
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Laatst bewerkt: 10 okt 2024 08:16 door Sprokkie.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:18 #1590271

  • jmarinis
  • jmarinis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1215
Ketelhaven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:21 #1590273

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
nee daar is het niet
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:30 #1590276

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Enkhuizen, Compagnieshaven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:33 #1590277

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32527
Albert 45 schreef :
Pampus in een sneeuwstorm? ;)

Ja, zie je dat dan niet? :whistle:
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 10 okt 2024 08:34 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:34 #1590278

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477

Op de 2 linker tracks heb ik gezocht naar het geultje
Staat op de kaart, maar is weg, er staat zo'n 130 ondiepst
Wat je het best kan doen is de 3e track links volgen, maar dan iets meer rechts aanhouden
Dan kom je bij de 2 meter lijn
Dan recht op het zuiderzee Museum af
Dan blijft de staart rechts
Het ondiepste punt krijg je dan bij de laatste knik in de dijk
130 /140
Je kan ook voortijdig richting boeitjes scharrelen, en dan de staart links houden
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 10 okt 2024 08:36 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:40 #1590281

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32527
Ja, het eind was altijd ff zoeken maar diep genoeg. Destijds altijd van het rode licht op de dam naar de knik in de dijk, of nog beter zichtbaar: waar de auto's naar beneden gingen....
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:43 #1590284

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Wadloper schreef :
Enkhuizen, Compagnieshaven?

nee daar is het ook niet
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 08:59 #1590292

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Marina den oever?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 09:40 #1590312

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Lelystad houtrib
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 09:47 #1590315

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
ja dat reken ik goed
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 10:02 #1590318

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Sprokkie schreef :
ja dat reken ik goed

Welke van de twee? De laatste?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 10:07 #1590320

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
wsv lelystad daar is het dat komt aardig overeen met lelystad houtrib, dus dat reken ik goed
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 20:06 #1590486

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
deze dan...


Laatst bewerkt: 10 okt 2024 20:06 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 10 okt 2024 21:44 #1590516

  • Eddy K
  • Eddy K's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1033
Buiten IJ boven de zeeburgertunnel
Huitema zeeschouw 9,3m Aalsmeer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 okt 2024 04:18 #1590533

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Buiten IJ is goed, je ziet het Sluishuis op IJburg.
Hier worden huizen boven zeeniveau gebouwd, handig als Nederland onderwater mocht lopen .

Eddy, hij (zij?) is voor jou.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 okt 2024 21:43 #1591589

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Aarde voor Eddy!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 okt 2024 07:40 #1591615

Het is weer tijd voor een nieuwe.

Waar ben ik hier:

Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 okt 2024 10:39 #1591642

Een eerste tip:
Het doorgaande water gaat hier niet naar rechts (dat is doodlopend en is een natuurgebied met invaarverbod), maar naar links.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 okt 2024 10:54 #1591644

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Biesbosch
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 okt 2024 10:59 #1591645

JB-NL schreef :
Biesbosch
Wel ongeveer gelijke breedtegraad, maar verder niet correct.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 17 okt 2024 11:07 door Willem-vdV. Reden: kleine correctie
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 8.041 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl