Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Mooie boot, is het geen plaatje?

Mooie boot, is het geen plaatje? 15 mrt 2015 22:10 #606058

  • Bas Alex
  • Bas Alex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7
Een echt plaatje en nog uniek ook!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 15 mrt 2015 22:15 #606061

  • mrtnm
  • mrtnm's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2163
Mooi bootje!

Martijn :)
Leisure 22


www.leisure17-22.nl/

Zo snel mogelijk weer een Grote reis!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 16 mrt 2015 06:50 #606104

  • Jedre
  • Jedre's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4103
En dat ligt zomaar in Sneek?! :-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 16 mrt 2015 07:13 #606105

zie er goed uit!
wat voor zeilen heb je er op gezet?




ps. eindelijk weer eens een boot zonder buiskap/tent
Laatst bewerkt: 16 mrt 2015 07:16 door keeszeiler.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 16 mrt 2015 08:21 #606116

  • Bas Alex
  • Bas Alex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7
Haha nee, de boot ligt niet in Sneek, maar in Fort Kudelstaart aan de Westeinderplassen en was voor de Sneekweek uitgevaren om als moederschip te dienen. Ik heb 'r uiteindelijk een paar dagen in Sneek laten liggen, omdat eerst de boog weer terug moest naar haar baasje.


Het bootje is een Stapper 700 waarvan er eentje is gebouwd en dat is deze. Ik heb 'r nu 2 jaar en vanaf slopershoogte weer helemaal opgeknapt.

Sinds afgelopen najaar staat er een North Sails tri-radiaal gesneden grootzeil en genua op. Als het goed is wordt er dit jaar een spinnaker aan de garderobe toegevoegd.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 01 apr 2015 06:39 #611351

  • john 338
  • john 338's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 367
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 01 apr 2015 07:02 #611362

  • wilweg
  • wilweg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3604
Ziet eruit als een reclame voor Witte Reus! :laugh:
(maar wel mooi)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 01 apr 2015 08:19 #611388

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Da's een heel mooi stukje miljonairsspeelgoed.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 11:10 #611897

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
feest kan beginnen
Laatst bewerkt: 02 apr 2015 13:44 door Erikdejong. Reden: Foto gedraaid
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 12:25 #611924

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Nice :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 13:43 #611948

Is tie dan zoooo groot dat er een polonaise in gelopen kan worden.

Mooi hoor
Schippert niet meer met de Windfall
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 13:47 #611951

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6154
die Bavaria's beginnen steeds meer op echte boten te lijken... :whistle:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 13:53 #611953



Vers van de Duitse pers, Nederlands jacht bij Spitsbergen in de storm Niklas, gespot door de Noorse marine.

Bron
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 13:55 #611955

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
HPV schreef :
die Bavaria's beginnen steeds meer op echte boten te lijken... :whistle:

Beter een lelijke Bavaria,dan geen boot B)
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 14:15 #611964

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
is een elan 350
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 14:27 #611969

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
:P Gaan een paar botenkenners op hun plaat......
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 14:36 #611974

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Idd wit modern en een raampje in de romp....Zal wel een Bavaria zijn
NEE een elan 350 erg mooi en erg snel
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 14:58 #611984

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
ach ja, :laugh: :laugh:

pasen wordt mooi weer, zaterdag water in en dan kan het tuigen beginnen, en zowaar de furler testen voor the gennaker, ben benieuwd.

overigens heb ik wel wat hulp gekregen van Rexwinkel in Numansdorp. Fijne club om mee te werken.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 15:04 #611988

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
Ketelbink schreef : Dat is de BØR, Charterschip uit Harlingen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 15:11 #611992

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Machtig mooi plaatje!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 17:38 #612060

de loodje hangt er niet meer achter :)
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 02 apr 2015 19:10 #612086

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6154
Maar toch echt wel gefeliciteerd..vette bak!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 03 apr 2015 16:26 #612390

  • JRomkes
  • JRomkes's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5486
Laatst bewerkt: 03 apr 2015 16:26 door JRomkes.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 03 apr 2015 16:32 #612391

alegria schreef :
feest kan beginnen

Heel erg leuk speelgoed lijkt mij! Relatief betaalbare produktieboot die buiten de Bavaria-associaties valt en ook nog lekker sportief! Gaaf hoor!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mooie boot, is het geen plaatje? 03 apr 2015 16:33 #612392

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
betaalbaar?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.828 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl