Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Grootzeilval klem in masttop

Grootzeilval klem in masttop 05 okt 2016 19:41 #773331

  • Gijper
  • Gijper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2231
Voor mijn gevoel moet voor- en achterstag in het midden. Dat veroorzaakt ook de minste torsie in de mast (en de verbinding masttop-mast).
En dan de zijstagen aan de buitenkant, zodat het opgeknepen stuk ijzer (ik ken de precieze term niet) zo ver mogelijk naar buiten zit en de vallen niet in de weg zit.
Maar e.e.a. is denk ik het best te beoordelen met gestreken mast en de masttop op schoot :silly:
Laatst bewerkt: 05 okt 2016 19:42 door Gijper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl