Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Fransche Gaatje

Fransche Gaatje 10 mei 2024 16:19 #1558762

  • ironman
  • ironman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1384
Oh je hebt gelijk; ik ga zelf meestal het inschot in. De mosselbank onder de VB8 is die rooie puist linksboven; ik heb de mosselen niet gevraagd waar ze vandaan komen. Het mosselperceel dat ik bedoelde is in dit plaatje zichtbaar gemaakt en is iets anders.

De zin over dat perceel was een beetje ondoordachte toevoeging, dank voor de mogelijkheid mezelf te verduidelijken - als dat het is geweest wat ik nu gedaan heb :laugh:.
geloof niet alles wat je denkt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Fransche Gaatje 10 mei 2024 16:56 #1558768

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27578
ironman schreef :
De mosselbank onder de VB8 is die rooie puist linksboven; ik heb de mosselen niet gevraagd waar ze vandaan komen. Het mosselperceel dat ik bedoelde is in dit plaatje zichtbaar gemaakt en is iets anders.

De zin over dat perceel was een beetje ondoordachte toevoeging, dank voor de mogelijkheid mezelf te verduidelijken - als dat het is geweest wat ik nu gedaan heb :laugh:.

Als die mosselbank nog op dezelfde plek ligt en de VB-8 en VB-10 nog liggen op de plek waar ze in 2021 lagen (daar lijkt het op) dan lijkt het aanhouden van de betonning tot de VB-10 en dan pas rechtstreeks op de IN-1A afvaren (via de vector die de digitale kaart van TS hopelijk laat zien) voldoende om de genoemde mossel/oesterbank te vermijden.

Maar goed; die info over die mosselbank is bijna 3 jaar oud, dus..
Laatst bewerkt: 10 mei 2024 16:58 door Wadloper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Fransche Gaatje 11 mei 2024 15:07 #1558920

Het was een supermooie tocht! Om precies 9 uur vertrokken. Na de VB-10 op de IN-1A af, klein beetje motor bij om genoeg hoogte te kunnen houden. Kiel omhoog en af en toe kwam roer ook omhoog, maar niet dramatisch. Op het Inschot motor af en een keertje naar het Noorden gekruist om goed op route naar Harlingen te komen. In 3,5 uur van Vlieland naar Harlingen in de stralende zon en een lekker windje.
Dank allemaal voor het meedenken!!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl