Calidris schreef :
dehler31abc schreef :
Ik heb het over pleziervaart en watersportzaken en niet beroepsvaart waar jouw nogal emotionele reactie over lijkt te gaan. Waarom lukt Kniest het wel en andere watersportzaken niet?
Ik dacht, laat ik 'm er nog maar eens in gooien...
Probleem is dat niet iedereen animo heeft van dat soort zaken, die moet je maar net zien te strikken in je winkel. Dat valt zeker niet mee. Aan een gamer heb je niet zo veel.
kennelijk is Kniest dat dus wel gelukt.
Kniest (en andere leveranciers) zijn niet roomser dan de paus.
Als zij het kunnen doen zonder _extra_ kosten te maken, doen ze het als 'service'. Als ze zelf de marifoon niet (meer) voeren moeten zij ook kosten maken voor een firmware reset. En die kosten berekenen ze door, daar zijn ze gewoon open in.
Voor een reset van een instapmodel portofoon wordt vervanging al snel goedkoper. Bij een luxe marifoon met remote kan het uit de kosten voor lief te nemen.