Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Borstbouten met veerring als borging

Borstbouten met veerring als borging 07 feb 2016 17:13 #703704

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
net gister de blokken van de genua sledes vervangen. Pfeiffer voor 20 mm rail.De pen waaromheen het blok scharniert zit ook met een borstbout met rvs borgring. Dat is een ander model dan een gewone segerring. Deze zit er ook niet onder spanning op.

Gr Rob
Laatst bewerkt: 07 feb 2016 17:17 door roblisto.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Borstbouten met veerring als borging 07 feb 2016 17:14 #703705

  • Tony2920
  • Tony2920's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8134
Erikdejong schreef :
Baasklusje schreef :
Alleen splitpennen, verder niets.
Draad erin tappen en een boutje erin is nog veel beter dan een splitpen.

Ben ik nog niet zo zeker van.
Als een boutje afbreekt ben is zo ook je borstbout weg.
Een splitpen is niet zo bros en zal bij eventueel afbreken, meestal nog een stuk blijven zitten.
Niet ideaal, maar voldoende om de borstbout nog een tijd op zijn plaats te houden.
Zou zomaar kunnen dat een splitpen hier toch de beste oplossing is.
I run a tight . . .
Shipwreck !
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Borstbouten met veerring als borging 07 feb 2016 17:22 #703707

Een boutje kan niet afbreken in die toepassing.
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.106 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl