Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: navionics mobile

Re: navionics mobile 28 mei 2013 20:08 #401094

ilCigno schreef :
Anjo schreef :
Oh, Timo, jij zit nu een Ipad-instelling te geven, niet een instelling in Navionics?
Inderdaad Anjo, sorry dat dit niet meteen duidelijk was. Met deze instelling inverteer je alle kleuren op de iPad, waardoor de heldere kleuren van de Navionics kaarten ineens donkere kleuren worden. Witte zee wordt zwart etc. Werkt snel en goed, maar uiteraard worden ook de kleuren van betonning e.d. omgedraaid. Dat is echter geen probleem, de vorm blijft uiteraard wel hetzelfde. Maar een echte nachtmodus op de Navionics app zou natuurlijk nog beter zijn.

Ik heb naar Navionics een mailtje gestuurd met de suggestie hun product te verbeteren door een nachtmodus aan het programma toe tevoegen. De standaard retour mail gaf aandat ze het busy hebben... Afwachten.
|Jeanneau Sun Odyssey 29.2|Sailhorse|Finnjol|Flying Junior|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 02:57 #401111

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
Jij krijgt tenminste antwoord ... Mijn mail negeren ze hoor :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 03:33 #401112

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12547
Ik denk dat er bij verschillende mensen intussen een te oude versie op hun device staat....

Ik neem aan dat iedereen een inlog heeft op de playstore of hoe t ook heten mag.

Verwijder je navionics eens van je device ( bij mij via Instellingen, APPS) en log daarna in op de appstore...
zoek daar navionics en download gewoon de laatste versie.
Als je m al betaald hebt kan dat gewoon
Je hoort namelijk op je foon het beeld te zien zoals rechts op deze pagina
play.google.com/store/apps/det...bmdsZUFwcEV1cm9wZSJd
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 04:25 #401123

Anjo schreef:
Ik denk dat er bij verschillende mensen intussen een te oude versie op hun device staat....
Op de iPad worden de apps automatisch ge-update. Dat zal dan voor Navionics dan toch ook wel zo zijn...? (heb zelf geen Navionics maar o.a. iSailor.. :cheer: ).
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 05:04 #401131

Wordt zeker automatisch geüpdatet maar kaarten niet.

Net geprobeerd met de iPhone europe om te verwijderen en dan opnieuw installeren. Je kunt dan kaarten opnieuw downloaden en dan zie je bijvoorbeeld de gele tonnen in het molenrak.

Nu nog proberen bij de iPad UK Holland HD app, maar weet niet zeker of de in-app geldig blijft na verwijderen.

Iemand dit al geprobeerd?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 05:14 #401137

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12547
Nee, maar via ander kanaal ooit gehoord dat je idd communitylayar en in-app dingen opnieuw moet installeren.
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 07:46 #401209

rsv schreef :
Anjo schreef :
In je kaartvenster zie je menu
klik daarop, dan komt er een nieuw scherm, helemaal onderaan staat in de groene balk download map....
klik, map aangeven door veld aan te passen, klik download en klaar...

In mijn kaartvenster zie ik geen menu :blush:
Enkel een - en + en één icoon.Als ik daar op klik zie je de status van de gps

Als ik op de menutoets van mijn smartphone(samsung galaxy mini) druk zie je zoals ik in mijn eerdere post schreef de icoontjes gps-search-track-distance- wp- en settings.

Ik heb ook een Samsung ( galaxy mini) maar daar zie ik wel degelijk een menu.
Daarop drukken krijg je het voolgende sherm en als je dan naar beneden scrolt de download knop.
Daar verschijnt dan het gebied wat je opnieuw kunt downloaden en wat je naar believen kunt aanpassen.
Ad


Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 07:59 #401211

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
enige spijtige in de (niet hd) app voor telefoons is dat ik nergens de nav-module vind. Is ook precies niet te downloaden.
Och ja, ik wilde weten "waar" ik was. Dat weten we nu :-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 11:51 #401302

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
Eeennn ... we hebben een antwoord van Navionics wat ik ook met jullie wil delen.

Het enige echte officiele antwoord:

The Navionics Mobile app that is offered on the iPad is a completely

separate app than the one available on the Android platform. It is not

possible to transfer the iPad app to the Android device or vice versa. All app transactions are done through iTunes and the Google Play Store

respectively, so it is not possible to exchange one app for the other.



If you would like to use the Navionics Mobile app on the Android

platform, you will have to purchase the app through the Google Play

Store.





Maw, 2x langs de kassa passeren aub *kuch* *auwsh*
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 12:03 #401305

vanpupi schreef :
Maw, 2x langs de kassa passeren aub *kuch* *auwsh*

Even goed lezen!
Je koopt een app niet bij Navionics maar bij Itunes resp. Googleplay. En dat zijn twee verschillende , concurrerende "winkels".
Dat de ene concurrent een aankoop van de andere overneemt zou daarom wel heel uniek zijn.
Ad
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 12:09 #401307

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
ja klopt, maar voor de "eindklant" is het 2x betalen.
navionics vraagt geen 2x centjes, maar apple een keertje en android een keertje.

maar als eindklant ben je ge******* :-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 12:53 #401322

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6328
Niets nieuws. Als je bij Microsoft MSoffice koopt voor Windows, krijg je ook geen gratis versie voor de Mac.

Grt, Michiel
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 12:58 #401326

  • lourens
  • lourens's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 277
Ik volg het ff niet.
Ik heb geen eifoon of eipad.
Als ik via de store betaal voor de android-app heb ik toch het programma en dus betaald?
Of mis ik dan nog wat?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 13:23 #401339

Tja , alleen jammer dat dat niet op de apple software werkt.
Apple en Google(android dus) zijn verbitterde concurrenten hoor.
En kopen doe je niet bij Navionics maar bij apple of google.
Ad
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: navionics mobile 29 mei 2013 14:22 #401353

  • vanpupi
  • vanpupi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1754
Klopt volledig Ad.
Alleen is 't nu ook bevestigd dat er geen enkele officiële manier is om de app op beide devices te hebben zonder 2x te betalen. Toch laat navionics toe met je navionics account beide te syncen. Ik hoopte dat er een andere officiële manier was om toch aan de software te komen. Niet dus.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl