Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 18 mei 2013 17:09 #397688

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Baasklusje schreef :
is het de Zwaluw op zoek naar een paal?

:laugh: :laugh:

niet verkeerd bedoeld trouwens
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 18 mei 2013 19:42 #397719

haha, neeheee :) . het is actueel en de hint staat op de homepage.
begint met een N
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 05:22 #397737

  • E22fan
  • E22fan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 29
North Sea Regatta?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 07:36 #397750

ja, in de roos. een begeleidingsboot
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 07:41 #397751

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
En nou niet meer inbreken he? ;)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 08:13 #397753

ik hoorde al geluiden dat het saai werd in dit draadje, dus ik verzin es wat nieuws.
Maar ik zal het nooit meer doen hoor :)
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 08:24 #397754

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
roozeboos schreef :
ik hoorde al geluiden dat het saai werd in dit draadje, dus ik verzin es wat nieuws.
Maar ik zal het nooit meer doen hoor :)
Weer een mooi voorbeeld van interpretatie, Roozeboos. Het woord saai is niet gebruikt, volgens mij. Wel het woord verveling. Dat is toch wat anders.

Maar op zich is je idee nog niet zo gek. Het is voor sommigen toch moeilijk om met foto's op de proppen te komen waar met een beetje nadenken nog iets uit te herleiden is. Zoeken naar een leuk alternatief is dus best een idee. Maar kies dan echt iets waar je nog wat uit kan afleiden over de plek, door gewoon naar het plaatje te kijken. De door jou getoonde track had van alles kunnen zijn, op elke willekeurige plek. Dan wordt het een beetje prijsschieten.
Misschien kunnen mensen die radar aan boord hebben screenshots posten van radarbeelden. Dan kunnen we en passant nog wat leren over het interpreteren daarvan..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 09:17 #397758

  • E22fan
  • E22fan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 29
Ik heb geen goede foto, volgens mij was Mike87 aan de beurt voor de inbraak, dus geef ik de beurt aan hem.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 09:27 #397760

lodewijk stegman schreef :

Maar op zich is je idee nog niet zo gek. Het is voor sommigen toch moeilijk om met foto's op de proppen te komen waar met een beetje nadenken nog iets uit te herleiden is. Zoeken naar een leuk alternatief is dus best een idee. Maar kies dan echt iets waar je nog wat uit kan afleiden over de plek, door gewoon naar het plaatje te kijken. De door jou getoonde track had van alles kunnen zijn, op elke willekeurige plek. Dan wordt het een beetje prijsschieten.


--
stegman
nou ik had meteen twee hinten erbij gegeven, dus het leek mij wel duidelijk. Maar goed ik wist ook het antwoord natuurlijk :laugh:
We moeten dit topic toch ook weer niet al te serieus nemen hoor.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 10:50 #397764

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
E22fan schreef :
Ik heb geen goede foto, volgens mij was Mike87 aan de beurt voor de inbraak, dus geef ik de beurt aan hem.
Mike is weer in winterslaap gegaan, denk ik. Dat was voor Roozeboos ook al aanleiding om er wat anders tussendoor te gooien.
Misschien heeft iemand anders nog een leuk idee. Vooruit maar, zou ik zeggen.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 10:53 #397765

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
roozeboos schreef :
nou ik had meteen twee hinten erbij gegeven, dus het leek mij wel duidelijk. Maar goed ik wist ook het antwoord natuurlijk :laugh:
We moeten dit topic toch ook weer niet al te serieus nemen hoor.
Ja, maar die hints moesten we weer gaan opzoeken op jouw website. Komen daar te weinig bezoekers of zo? Leuke manier om dat wat op te vijzelen..

--
stegman
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 10:53 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 13:51 #397782

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
nou, zal ik dan maar?



Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:09 #397809

Noorderoudeweg bij Joure.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:11 #397810

reactie verwijderd door mezelf.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:19 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:17 #397811

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
roozeboos schreef :
lodewijk stegman schreef :
roozeboos schreef :
nou ik had meteen twee hinten erbij gegeven, dus het leek mij wel duidelijk. Maar goed ik wist ook het antwoord natuurlijk :laugh:
We moeten dit topic toch ook weer niet al te serieus nemen hoor.
Ja, maar die hints moesten we weer gaan opzoeken op jouw website. Komen daar te weinig bezoekers of zo? Leuke manier om dat wat op te vijzelen..
nee, ik heb geen behoefte aan bezoekers, jammer dat je weer zo een irritante wending geeft aan dit verhaal. Moet ik me weer gaan zitten verdedigen.
Heb dan het fatsoen een pb te sturen.
bah. foei.
Ik wil best aannemen dat het niet de bedoeling was, maar wek de schijn dan ook niet.
Het spelletje wordt hier gespeeld. Het moet niet nodig zijn om hints te gaan zoeken op je website. Je realiseert je te weinig dat je hier met twee petten op opereert.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:17 #397812

reactie verwijderd door mezelf.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:19 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:18 #397813

reactie verwijderd door mezelf.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:19 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:20 #397815

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
roozeboos schreef :
overigens, stegman, je hoefde helemaal niet te zoeken op mijn website.
de hints waren: het is actueel, en een berichtje later : het staat op de homepage.
dus ik vind een excuus wel op zijn plaats.
niks te maken met zelfverrijking.
sterker nog, de trackers worden gebruikt door een klant van mij, niet eens door mezelf.

Dus je reactie is echt nergens op gebaseerd, en ik wordt er echt onpasselijk van.
probeer ik eens een positieve bijdrag te doen, krijg ik dit weer om de oren.
Mijn reactie op je verongelijktheid staat hierboven. Ik heb er verder niets aan toe te voegen en excuses maken doe ik al helemaal niet.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:20 #397816

reactie verwijderd door mezelf.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:18 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:21 #397817

reactie verwijderd door mezelf.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:18 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:23 #397818

misschien kan een mod de discussie verwijderen, jammer genoeg komen stegman en ik er niet uit.dat geeft niet, en gaat verder niemand wat aan :)
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:24 #397819

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
Jongens, er kan hier een hoop hoor. Maar ik lees niet voor mijn plezier jullie reactie's als ik mee wil doen met de raadplaat. Zullen we het hier bij laten?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:31 #397820

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik denk aan de randmeren. Is het een van die plekjes zuid van Roggebotsluis?
J
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 16:35 #397821

  • Levant
  • Levant's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1341
Raamsloot?
Oude forumnaam Guia IV.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 mei 2013 17:17 #397827

Baines schreef :
Jongens, er kan hier een hoop hoor. Maar ik lees niet voor mijn plezier jullie reactie's als ik mee wil doen met de raadplaat. Zullen we het hier bij laten?
hoezo, zullen we het hier bij laten?? mijn verzoek was om de reacties te verwijderen.
maar, laat maar baines, ik heb het zelf al verwijderd.
hopelijk heeft stegmann het fatsoen dat ook even te doen.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 19 mei 2013 17:22 door Account op verzoek verwijderd 13.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.708 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl