Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 12 juli 2018 07:35 #959344

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
roblisto schreef :
ketelmeer?

Gr Rob

Nee, niet op het Ketelmeer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juli 2018 15:23 #959467

de oosterschelde ?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juli 2018 15:39 #959470

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Dirk-McGregor schreef :
de oosterschelde ?
Oosterschelde klopt, maar iets preciezer mag het wel.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juli 2018 07:14 #959851

ik denk net voorbij Kats richting zeelandbrug
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juli 2018 19:48 #960021

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Dirk-McGregor schreef :
ik denk net voorbij Kats richting zeelandbrug
Nee, daar is het niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juli 2018 21:16 #960058

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Keeten, kijkende richting Stavenisse?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 juli 2018 13:42 #960392

ter hoogte van wemeldinge met westkerke op de achtergrond
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 juli 2018 17:44 #960466

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Dirk-McGregor schreef :
ter hoogte van wemeldinge met westkerke op de achtergrond
Wemeldinge klopt! Hij is voor jou.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 juli 2018 16:37 #960752

Hier komt ie

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 juli 2018 16:38 #960753

Naarden op de achtergrond?
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 juli 2018 16:54 #960762

WhiteMagic schreef :
Naarden op de achtergrond?

nee, zuidelijker
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 juli 2018 17:16 #960771

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Veerse Meer, Eilandje tegenover Oranjeplaat (Arneplaat)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 juli 2018 21:35 #960847

Karick schreef :
Veerse Meer, Eilandje tegenover Oranjeplaat (Arneplaat)

Het is er wel heel dicht bij, alleen de arneplaat is hier op deze foto niet zichtbaar, welk eilandje is het dan wel?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 juli 2018 06:26 #960863

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Dirk-McGregor schreef :
ter hoogte van wemeldinge met westkerke op de achtergrond

Westkerke? nooit van gehoord. En ik zie ook de Arneplaat en rechts het Aardbeieneiland. :whistle:
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 juli 2018 07:57 #960884

nu ben ik zelf aan het twijfelen,
dacht dat bastiaan de lange achter me lag want ik zat met aan bakboord het hotel,
maar bij deze, Karick jij mag
Laatst bewerkt: 18 juli 2018 08:06 door Dirk-McGregor.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 juli 2018 09:08 #960901

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Ik meen een lichtboei te zien, die ligt bij de Arneplaat, als het een blinde groene is dan zou Bastiaan de Lange ook kunnen inderdaad, twijfel nu ook. :S :S


Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Laatst bewerkt: 18 juli 2018 09:14 door Jutter.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 juli 2018 10:43 #960932

Als je een lijn trekt vanaf de verhuursteiger 'de Arne' (aan het begin van de geul naar oranjeplaat) naar bastiaan, en een lijn van fletcherhotel naar arneplaat, wel ongeveer op die kruising was het ergens,
ik ga vrijdag ter plaatse een kijkje nemen om alle twijfel weg te nemen,
mijn ligplaats is daar vlakbij, bij die verhuursteiger dus.

Dus Karick of Jutter jullie mogen
Laatst bewerkt: 18 juli 2018 10:48 door Dirk-McGregor.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 juli 2018 20:10 #961072

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
In afwachting van een juiste plaatsbepaling alvast volgende. Waar kwamen we dit schip tegen?

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 juli 2018 14:17 #961250

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Oosterschelde? Westelijk gedeelte, Roompot Marina op de horizon?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 juli 2018 19:39 #961331

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Warm, maar niet warm genoeg...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 juli 2018 07:51 #961416

Oosterschelde, westelijk deel, net voorbij Colijnsplaat, ik denk dat de boot richting zee gaat en links achter de boot het vaarwater richting de roompot
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 juli 2018 16:28 #961543

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
De zandkreek?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 juli 2018 18:19 #961571

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Oosterschelde is nog altijd juist, maar geen juiste plaats.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 juli 2018 18:59 #961582

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Voor Zierikzee? Voor haven De Val.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Laatst bewerkt: 20 juli 2018 20:52 door Jutter.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 juli 2018 08:07 #961668

  • Karick
  • Karick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 375
Ik zal deze maar goed rekenen, al zaten we een beetje meer naar het oosten. Op de volgende foto zie je nog net een van de windmolens bij Stavenisse staan.



Beurt is aan Jutter
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.847 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl