Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 15 sept 2018 20:18 #979122

Afsluitdijk net west van kwz?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 sept 2018 06:38 #979151

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
koud.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 05:59 #979416

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
Nog weinig herkenning, tijd voor een hint.
KWZ is veels te westelijk, en met een N-kardinale ton dicht bij land zou het ook duidelijk moeten zijn dat het een stukje vaste wal is en geen eiland.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 06:26 #979420

Die laatste conclusie had ik ook al getrokken...
En hij is ook nog eens stuk, want volgens mij mist het topteken...
Nou een stuk verder naar het oosten dan maar:
De punt van Reide, daar liggen zat noordkardinalen.
(Van type SK32 630)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 07:14 #979435

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
De punt van Reide, daar liggen zat noordkardinalen.
Klopt, en de N-kardinaal die je ziet is de KR4.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 08:20 #979460

:-)

Begin nu een beetje door de foto's te raken, dus misschien dat ze wat moeilijker worden.

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 08:43 #979471

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Zijn dat Rottemeroog en Rottummerplaat, daar aan de horizon?
In het gebied ten zuiden daarvan zijn groene tonnen op droogvallende plekken zeldzaam. Zitten we hier voor de mond van het geultje naar Noordpolderzijl?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 08:56 #979478

Nee, da's niet een van de Rottums
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 09:18 #979497

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7378
Een van de tonnetjes van het brakzand? BZ 7 ??
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 10:04 #979522

Komt al wat meer in de buurt...
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 13:46 #979646

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Het wordt een beetje pixelstaren, zo. Wierumerwad misschien, met rechts de Peazumerlannen en daarachter de contouren van Lauwersoog?
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 16:54 #979697

Ja, bij gebrek aan foto's nog maar weer een van het ww gepakt.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 17:18 #979709

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
It Paradyske schreef :
Ja, bij gebrek aan foto's nog maar weer een van het ww gepakt.

Oooh.. dus we kunnen gewoon googelen op 'drooggevallen ton/afbeeldingen'?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 18:04 #979718

Ja!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 sept 2018 20:06 #979744

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
Op het wad, een kilometer of acht ten noordnoordwesten van Hippolytushoef?
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 03:36 #979784

Roald, kom maar op.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 05:30 #979788

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
It Paradyske schreef :
Roald, kom maar op.

Ja zeg.. weet je wel hoe moeilijk dat pixelstaren is.

Slecht voor je ogen, bovendien!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 09:16 #979843

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
lodewijk stegman schreef :
It Paradyske schreef :
Roald, kom maar op.

Ja zeg.. weet je wel hoe moeilijk dat pixelstaren is.

Slecht voor je ogen, bovendien!

Dat doe ik dan ook met een leesbril. Ik ga een foto opzoeken.
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 09:39 #979848

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Eclips schreef :
lodewijk stegman schreef :
It Paradyske schreef :
Roald, kom maar op.

Ja zeg.. weet je wel hoe moeilijk dat pixelstaren is.

Slecht voor je ogen, bovendien!

Dat doe ik dan ook met een leesbril. Ik ga een foto opzoeken.

Hahaha.. ik begrijp nu pas dat je eerdere antwoord goed was..

Tegenwoordig wordt er dan "kom maar op" gezegd.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 09:53 #979852

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Deze dan maar. Buitengewoon gemakkelijk lijkt me, maar ik zit niet ruim in de foto's.

Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 10:04 #979857

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Eclips schreef :
Deze dan maar. Buitengewoon gemakkelijk lijkt me, maar ik zit niet ruim in de foto's.

Zoutkamp.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 10:08 #979859

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
lodewijk stegman schreef :
Eclips schreef :
Deze dan maar. Buitengewoon gemakkelijk lijkt me, maar ik zit niet ruim in de foto's.

Zoutkamp.

Fijn, dan ben ik er weer even vanaf. Ga je gang. Of nee, kom maar op!
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 10:19 #979866

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Eclips schreef :
lodewijk stegman schreef :
Eclips schreef :
Deze dan maar. Buitengewoon gemakkelijk lijkt me, maar ik zit niet ruim in de foto's.

Zoutkamp.

Fijn, dan ben ik er weer even vanaf. Ga je gang. Of nee, kom maar op!

Die eerste zin had ik direct gesnapt, denk ik.

Waar is dit:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 12:58 #979894

In de wereldhaven van Walsoorden!
Wim.

PS Op de achtergrond ligt de Hontenisse 2, een prachtig kottertje gebouwd door De Klerk te Kruispolder, daar weggejaagd door de dijkverzwaring en nu gevestigd in Walsoorden.
Schippers schoffelen niet
Laatst bewerkt: 18 sept 2018 13:09 door Berghout-2.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 sept 2018 14:00 #979911

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Berghout-2 schreef :
In de wereldhaven van Walsoorden!
Wim.

PS Op de achtergrond ligt de Hontenisse 2, een prachtig kottertje gebouwd door De Klerk te Kruispolder, daar weggejaagd door de dijkverzwaring en nu gevestigd in Walsoorden.

Ik dacht: als Berghout in de buurt is, dan heeft ie 'm.

En ja hoor..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.810 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl