Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 12:21 #1302352

  • timw
  • timw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 161
Wel vlak bij de Biesbosch. Vanaf het wantij naar de vlijhaven en Dordrecht?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 12:21 #1302353

  • timw
  • timw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 161
Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 12:59 #1302361

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
timw schreef :
Wel vlak bij de Biesbosch. Vanaf het wantij naar de vlijhaven en Dordrecht?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Dat is 'm, Tim.
Het watertje is de Vlij, die ooit doorliep en westelijker weer in het Wantij uitkwam. Maar vrij kort na de oorlog is dat afgedamd. Rond 2005 is er naast de Vlijhaven een luxe woningcomplex gebouwd, met villa's die een ligplaats aan het water hebben. Daarvoor is een poldertje uitgegraven en onder water gezet, waar de woningen in en omheen zijn gebouwd. De Vlijhaven en dat bekken dienen als een soort spuikom, die er voor zorgt dat de Vlij lekker op diepte blijft. Het stroomt er bij halftij sneller dan op het Wantij..

www.google.com/maps/place/51%C....8118101!4d4.6973503
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 15:59 #1302410

  • timw
  • timw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 161
Het helpt dat ik 8 jaar in Dordt gewoond heb.

Ik heb de foto niet gemaakt maar sta wel op de plaat.





Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 16:00 #1302412

  • timw
  • timw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 161
Helaas de foto met de app werkt niet. Iemand anders mag het overnemen.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 16:27 #1302420

Doe ik er wel een.

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 21:14 #1302494

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Is dit bij de Reeven sluis? (Dronten)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 juli 2021 22:54 #1302507

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Ja, de noord kant van de nieuwe revesluis
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 03:38 #1302510

Bubbels schreef :
Is dit bij de Reeven sluis? (Dronten)
Klopt!
Sinds verleden week is het fietspad over de sluis officieel geopend, en heb ik een heel nieuwe fietsroute naar mijn werk.
Ver van auto's en stoplichten, alleen af en toe wachten voor wat bootjes.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 05:01 #1302513

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Dat klinkt als een mooie route.

De volgende:

Laatst bewerkt: 08 juli 2021 05:06 door Bubbels.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 15:07 #1302675

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Ik denk dat het dan tijd wordt voor een hint?

Het is zoetwater en de zon gaat onder
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 17:33 #1302723

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Marken?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 19:55 #1302760

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Ja dat klopt
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 20:04 #1302765

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Zonder de reddingboot had ik het wsl niet gezien.

De volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 08 juli 2021 20:42 #1302781

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7622
oost van jachthaven ameland
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 07:39 #1302846

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik had gehoopt dat de vissersboot nog voor verwarring zou zorgen, maar je laat je niet in de luren leggen - jouw beurt.
Laatst bewerkt: 09 juli 2021 07:40 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 12:44 #1302947

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7622
dijkje met fietsers :)

de volgende


Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 13:35 #1302961

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Is dat niet de SMR door Groningen Stad? #edit: niet het water waar je op uitkijkt, maar op de voorgrond.
Roald

Never follow a Southerly!
Laatst bewerkt: 09 juli 2021 13:37 door Eclips.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 14:07 #1302973

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Ik vind het ook wel wat van Dokkum weg hebben.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 14:43 #1302978

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7622
TimS schreef :
Ik vind het ook wel wat van Dokkum weg hebben.

dat klopt, foto is genomen vanaf de molen :)
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 15:10 #1302985

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Ik schaam mij diep. Mijn complete schoonfamilie woont in Dokkum, mijn schoonmoeder op 100 m van de molen. :blush: Nu zie ik het, het was nogal ingezoomd. Wat een laag, vast bruggetje leek, is de Altenabrug.
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 15:31 #1302988

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Je kan er altijd eentje missen, Eclips ;-) Niet te streng voor jezelf :lol:

De nieuwe dan:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 16:09 #1303005

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7622
Eclips schreef :
Ik schaam mij diep. Mijn complete schoonfamilie woont in Dokkum, mijn schoonmoeder op 100 m van de molen. :blush: Nu zie ik het, het was nogal ingezoomd. Wat een laag, vast bruggetje leek, is de Altenabrug.

dat zegt meer over jouw schoonfamilie dan over jou :) foto is idd ingezoomd
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 16:17 #1303010

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7622
TimS schreef :
Je kan er altijd eentje missen, Eclips ;-) Niet te streng voor jezelf :lol:

De nieuwe dan:



doet een beetje lauwersmeerachtig aan
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 juli 2021 16:19 #1303012

En die pijp lijkt op die bij Oostmahorn.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.691 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl