Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 04 juni 2024 07:01 #1564078

Tip: Het water hiervoor is zoet water, maar stroomt door het tij heen-en-weer.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 juni 2024 15:24 #1564196

Tip2: Deze haven is mijn thuishaven.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 juni 2024 15:45 #1564198

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
En je woont in Rotterdam. Is deze foto genomen op het hollandsdiep?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 juni 2024 15:54 #1564201

alegria schreef :
En je woont in Rotterdam. Is deze foto genomen op het hollandsdiep?
Nee, niet het Hollandsdiep.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 juni 2024 19:53 #1564234

Willem-vdV schreef :
alegria schreef :
En je woont in Rotterdam. Is deze foto genomen op het hollandsdiep?
Nee, niet het Hollandsdiep.
Mijn standaard vaarwater is het water aan de andere kant van de brug (en ik bedoel niet de Moerdijkbrug).
Het water waar mijn thuishaven aan ligt is daar weer een zijwater van.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 04 juni 2024 19:53 door Willem-vdV.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 05:49 #1564262

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Gewoon een woeste gok
De lek?
Jachthaven liesveld?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 07:19 #1564272

Ton Mitz schreef :
Gewoon een woeste gok
De lek?
Jachthaven liesveld?
Oei, is mijn foto zo moeilijk.....

Mijn standaard vaarwater ligt westelijk van het Holland diep, aan de andere kant van de brug.
Daar een zijwater van is een getijdenrivier. Aan dit water ligt mijn (verenigings-)haven.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 07:31 #1564274

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Blinckvliet bij Zuidland aan het Spui.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 07:58 #1564279

KoertRM schreef :
Blinckvliet bij Zuidland aan het Spui.
Helemaal correct.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 09:30 #1564288

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 09:32 #1564289

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Haringvliet bij Tiengemeten
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 10:01 #1564290

Haringvliet, net ten oosten van haveningang Middelharnis.
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:04 #1564338

  • KoertRM
  • KoertRM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1002
Willem-vdV schreef :
Haringvliet, net ten oosten van haveningang Middelharnis.

Precies.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:20 #1564341

Regelmatig daar aan een bolletje gelegen B)

Volgende:
Waar kwam mijn zeilboot "Guust" zijn grote liefde Juffrouw Jannie tegen?

Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:35 #1564346

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Zeilvereniging t y?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:38 #1564348

  • matchbox
  • matchbox's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 365
Jachthaven Noordschans?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:57 #1564349

Bubbels schreef :
Zeilvereniging t y?
Welke haven?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 15:58 #1564350

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Ze hebben er nog een
Hoe heet die ook al weer?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 16:01 #1564351

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Durgerdam
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 16:12 #1564355

Ton Mitz schreef :
Ze hebben er nog een
Hoe heet die ook al weer?
Jabbadabbadoo volgens mij.
.
Bubbels schreef :
Durgerdam
Correct. De volgende is voor jou.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 05 juni 2024 17:47 door Willem-vdV. Reden: .
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 juni 2024 16:17 #1564356

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Ik heb even geen foto, hij is voor de volgende
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juni 2024 11:49 #1564509

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30044
Nou, vooruit..

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juni 2024 14:59 #1564563

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Had jij niet iets met Dordt?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juni 2024 15:53 #1564570

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
Æroskøbing
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 06 juni 2024 16:59 #1564579

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30044
JB-NL schreef :
Had jij niet iets met Dordt?

Ik woon er. Maar voor antwoorden op vragen is het nog te vroeg.
Laatst bewerkt: 06 juni 2024 16:59 door Wadloper.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.837 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl