Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs? 2.

Waar varen we langs? 2. 07 feb 2026 17:37 #1670425

  • AdB
  • AdB's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 4942
Tornado sport
Een monohull is eigenlijk een multihull die niet "af" is...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 11:25 #1670472

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Nauerna?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 12:06 #1670476

  • Vindo50
  • Vindo50's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 50
Neen, andere provincie
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 13:34 #1670493

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4300
ZC'37 in Kampen
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 14:44 #1670502

  • Vindo50
  • Vindo50's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 50
Dat is goed, jij bent
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 15:00 #1670504

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4300
Ik geef de beurt door. Graag wel een iets scherpere/herkenbaarder foto dan die eerste van kwillems
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 15:02 door Menno.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 15:18 #1670506

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
Ik denk dat deze daar wel aan voldoet:


Not all who wander are lost
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 15:26 #1670508

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1854
Ik gok hem op de aanloop van Wemeldinge; r. kanaal door Zuid Beveland
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 15:32 #1670509

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
Oei, aanloop van Wemeldinge is niet goed, maar je bent wel akelig warm.
Not all who wander are lost
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 15:34 #1670510

Daar varen 200 grote vrachtwagens op 1 schip. Dâ's een flinke file.
Schippers schoffelen niet
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 16:35 #1670516

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Van brabantsvaarwater naar de zijpe
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 16:36 #1670517

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
In de verte zie je de tv toren van goes
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 16:44 door alegria.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 16:45 #1670519

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
En als je helemaal uitzoomt zie je ons varen net voorbij cats.
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 16:46 door alegria.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 16:58 #1670520

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
alegria schreef :
Van brabantsvaarwater naar de zijpe

Nou moest ik de Zijpe even opzoeken, dat is het vaarwatertje bij Bruinisse in de Keeten volgens mij. Dat is dan correct, we zien die 200 vrachtwagens net het Brabants Vaarwater verlaten en de Keeten opdraaien. De boei op de voorgrond is de KT14. Wij waren op weg van Dintelmond naar Zierikzee.

Jouw beurt alegria.
Not all who wander are lost
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 17:01 door Palomine.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 18:20 #1670531

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Dankje. Mooi stukje oosterschelde. Vergeet niet de zeehonden te groeten.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 18:26 #1670533

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Waar gaan we hier de winterstalling uit


Laatst bewerkt: 08 feb 2026 18:26 door alegria.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 18:35 #1670535

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Numansdorp?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 18:38 #1670536

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Helemaal goed. Kom daar al meer dan 15 jaar. Prettige werf.
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 18:38 door alegria.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 18:51 #1670539

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71

Tijdens zeilvakantie dagje Valk gehuurd.
Waar varen we?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 19:37 #1670546

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
Galamadammen (achter de fotograaf), links de Kuilart

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 20:03 #1670549

  • Hinangin
  • Hinangin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 71
Daar is geen spelt tussen te krijgen Arent. Jou beurt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 20:19 #1670550

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
Nou, op naar de volgende dan; Waar was deze bijzondere tewaterlating?




Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 21:39 #1670556

  • kwillems
  • kwillems's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 700
Jachthaven De Vrijheid in Warns?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 21:48 #1670558

Die hebben een eigen kranen.

had je kunnen weten
geen sponsor alhier
Laatst bewerkt: 08 feb 2026 21:49 door helmsman 38.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waar varen we langs? 2. 08 feb 2026 21:50 #1670559

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8548
Lijkt op Langweer
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl