Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Wie kan/wil er een app bouwen?

Wie kan/wil er een app bouwen? 06 aug 2015 20:52 #649621

Altijd jammer als mensen zo met je idee om gaan die je ze in vertrouwen hebt verteld. Echter is het idee helemaal niet slecht, en zal er best interesse in zijn. De vraag is alleen of iemand het de moeite waard vind het te ontwikkelen.
Zelf ben ik beginnend zeiler, heb er nog weinig verstand van. Daarnaast ben ik ook beginnend app bouwer, ook daar heb ik nog niet genoeg verstand van om de app voor je te maken. Wel ben ik expert op het gebied van user interfaces en usability, dus daar kan ik je wel mee helpen als je dat interessant vind. Zelf vind ik het vooral leuk om te doen, dus verwacht geen factuur! :) Als je graag wil dat ik met je mee denk, stuur me maar een pb.
Laatst bewerkt: 06 aug 2015 20:52 door Hanzeltog.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 06 aug 2015 20:58 #649624

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
in vertrouwen ?
Als je dat wil moet je ze eerst een ND laten tekenen, ander heb je geen poot om op te staan.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 06 aug 2015 21:41 #649654

nda, oja, en dan een mede ZF'er voor het gerecht slepen als tie toch uit de school klapt.
Daar wordt je vrolijk van. :unsure:

Het gaat om onderling vertrouwen.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 07 aug 2015 06:30 #649692

  • Mephisto
  • Mephisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1724
daar heeft het helemaal niets mee te maken.

als het idee gewoon in de kern was gedeeld had het misschien wel veel eerder opgepakt geweest in een vorm waarmee het bruikbaar was. of een aantal slimmigheidjes en handigheidje waarmee je dit handig in kan stellen

Dat laatste is de reden dat ik het plaatste.
Ik heb namelijk het idee dat ts meer heeft aan een degelijk ingestelde smartphone. het bestand wat sprokkie plaatste en een scanner.
Laatst bewerkt: 07 aug 2015 06:31 door Mephisto.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 07 aug 2015 07:03 #649695

  • Roel81
  • Roel81's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 148
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Kwalijke zaak om iets te publiceren wat in vertrouwen is gestuurd. Dat staat los van de kwaliteit van het plan/ idee.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 07 aug 2015 07:35 #649698

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16019
Roel81 schreef :
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Kwalijke zaak om iets te publiceren wat in vertrouwen is gestuurd. Dat staat los van de kwaliteit van het plan/ idee.

+100
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Wie kan/wil er een app bouwen? 07 aug 2015 07:40 #649701

Jongens! Pas nou op, straks komt de Grote Moderator weer en zal Zijn toorn over u uitspreiden.
(wat dat betreft voel ik wel een beetje mee met Mephisto).
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl