Altijd jammer als mensen zo met je idee om gaan die je ze in vertrouwen hebt verteld. Echter is het idee helemaal niet slecht, en zal er best interesse in zijn. De vraag is alleen of iemand het de moeite waard vind het te ontwikkelen.
Zelf ben ik beginnend zeiler, heb er nog weinig verstand van. Daarnaast ben ik ook beginnend app bouwer, ook daar heb ik nog niet genoeg verstand van om de app voor je te maken. Wel ben ik expert op het gebied van user interfaces en usability, dus daar kan ik je wel mee helpen als je dat interessant vind. Zelf vind ik het vooral leuk om te doen, dus verwacht geen factuur!

Als je graag wil dat ik met je mee denk, stuur me maar een pb.