Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 26 mei 2016 10:33 #739095

4. werkafstand: ongeveer 75 meter( zonder barrière) of ga je ze aan rijke russen verkopen :P

waterdichtheid is wel even een issue , wel grappig ding, en dat voor 1,70 incl app
Zoek niet naar 100 dingen waarom iets niet werkt! Zoek naar 1 ding wat wel werkt .
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 17:28 #802831

  • Sunday
  • Sunday's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7688
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 18:20 #802842

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Sunday schreef :
Heb jij wel eens iets op panboo gezien wat niet positief besproken werd?

het is wel weer reclame.
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 19:08 #802853

  • Sunday
  • Sunday's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7688
WADnWIND schreef :
Heb jij wel eens iets op panboo gezien wat niet positief besproken werd?...
Haha!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 20:20 #802867

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
WADnWIND schreef :
Sunday schreef :
Heb jij wel eens iets op panboo gezien wat niet positief besproken werd?

het is wel weer reclame.

Als antwoord op jou vraag.....ja.
En ja.....het is reclame...dus?

Vinni
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 21:18 #802887

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Vinni schreef :
WADnWIND schreef :
Sunday schreef :
Heb jij wel eens iets op panboo gezien wat niet positief besproken werd?

het is wel weer reclame.

Als antwoord op jou vraag.....ja.
En ja.....het is reclame...dus?

Vinni

Zo bedoel ik het niet, niet in de negatieve modus!
Ik bedoel het is wel weer een goede reclame voor Jason, waarbij ik niet doelde op commerciele uiting in het forum. Van mij mag hij....

Nu ik het terug las begreep ik de verwarring.
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

PanPan Crewwatcher - een virtuele lifeline 24 jan 2017 21:25 #802893

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl