Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waddenkaart

Waddenkaart 14 juli 2015 12:37 #643655

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Hi,

Ik ben mijn waddenkaart vergeten, een maand geleden gekocht voor €49 en stomweg vergeten. :blush:
Morgen willen we van Den Oever naar Texel, heeft iemand wellicht een scan of foto beschikbaar?

Alvast bedankt en groet,

Mike
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waddenkaart 14 juli 2015 12:46 #643660

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4303
Ik heb een scan van de 1811 van vorig jaar, ik zal je even een PB sturen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Waddenkaart 15 juli 2015 18:45 #644011

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
Dan lig je als het goed is dus bij mij in de haven van Oudeschild. Je kunt bij foto's komen maken. Ik lig bij steiger A. Of ben je al voorzien?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waddenkaart 15 juli 2015 18:46 #644012

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Stuur maar pb als je printscreens van isailor wil.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Waddenkaart 15 juli 2015 19:35 #644022

  • Mike87
  • Mike87's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1966
Het is gelukt via Xiphias, dank voor jullie berichten!
Gib Sea 76
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl