Gisterenavond aangekomen in Alblasserdam, de boot daar even weggelegd in een verenigingshaven. Alles is prima verlopen, ik heb uiteindelijk de staande mastroute genomen... wat een ervaring zeg ! Ook 's nachts varen in Amsterdam was superleuk, zeker als je nog nooit zelf gevaren hebt...
Ik heb wel het geluk gehad dat ik een stel schippers kon volgen die ook hun boot naar huis brachten, maar dan naar Rotterdam gingen. Heb wel geen afscheid kunnen nemen, want na Gouda ben ik ze kwijtgespeeld... top kerels!
Volgend weekend het laatste stuk afwerken over het Hollands Diep naar Zeeland, en dan ga ik naar alle waarschijnlijkheid aan het Veerse meer liggen...