Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden?

Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden? 13 sept 2016 13:02 #767405

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Afgelopen zondag stuitten wij rond een uur of 5 's middags op een ondiepte in de Eilanderbalg, tussen EB15 en EB13. Volgens Quicktide was de Eilanderbalg (voor ons) toegankelijk vanaf 15:10 uur, eventuele afwijking waterstand niet meegerekend. Als we er zo vroeg langs gekomen waren waren we daar zeker vastgelopen. Geeft niks, hoort er allemaal bij. Maar waar meld je nou zoiets? Wadvaarders? Nautin? Rijkswaterstaat?
Roald

Never follow a Southerly!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden? 13 sept 2016 13:29 #767410

Bij meldpost waddenzee, vhf 4
Bij hydrografische dienst kan ook.
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden? 13 sept 2016 13:38 #767412

meldpunt Waddenzee 0562443100
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden? 13 sept 2016 15:45 #767449

Nautisch Loket Noord-Nederland, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Is bijna de kortste weg naar de juiste persoon bij RWS, en komt het vanzelf bij Wadvaarders en Nautin terecht.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Bij wie moet je ondieptes, obstakels etc melden? 14 sept 2016 08:28 #767639

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Dank allen,

ik heb de info doorgegeven.
Roald

Never follow a Southerly!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.107 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl