Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Texel en drukte

Texel en drukte 27 juli 2017 18:15 #855897

  • Taipan
  • Taipan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Volgende week gaan we na lange tijd weer een paar dagen naar Texel.
Weten jullie hoe het is gesteld met de drukte aldaar? (6-)dubbel liggen is geen probleem,
maar met 2 kleine kinderen buiten haven dobberen is toch wat minder.

Alvast bedankt voor de reacties,
Christian
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 18:20 #855901

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 18:33 #855907

  • Taipan
  • Taipan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Dank je Vinni! Erg helder
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 19:38 #855925

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Texel kom je altijd. binnen, desnoods in de voorhaven langs de bruine vloot. Vlieland niet dan laten ze je eerst buiten ankeren en halen ze iedereen aan het eind van de middag binnen als ze weer zicht hebben op wie er is. vertrokken
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 19:42 #855926

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Met 9m20 mag je zelfs aan de A-steiger aanleggen als er plek is op Texel.
May sauce be upon you.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 19:49 #855929

Tot gisteren was er altijd nog plek voor kleinere boten en een paar gaatjes voor grotere.
Wanneer je reserveert (?)/op tijd bent valt het wel mee vooralsnog

(Al moet ik zeggen dat ik nog niet goed en wel los was gisteren een Oosterbuur maakte al bijna vast, maar ik heb dan ook wel het mooiste plekje in de haven ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 19:55 #855936

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 20:37 #855956

  • Waterblok
  • Waterblok's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5797
Vandaag laat in de middag aangekomen, overal plek zat, alleen die korte vingersteigers grr, maar goed lig met kop in de wind dus de krachten vallen mee.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Texel en drukte 27 juli 2017 21:40 #855981

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
Kort vind ik niet erg.....maar zo laag en smal......

Vinni
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl