Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Garmin Gps

Garmin Gps 09 jan 2014 11:26 #474506

Hallo. Ben Bezig met een Garmin 421s GPS
wie kan me er meer over zegen of het een goede keus is?
MvG

Ben
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Garmin Gps 09 jan 2014 13:54 #474570

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Garmin is geen slecht merk.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Garmin Gps 10 jan 2014 07:48 #474823

De plotters van Garmin zijn wel goed. Verder hangt het er vanaf welke kaart je hebt en wat je precies met het apparaat wilt.
Zeilinstructie.com
Zeil- en kajaklessen, Schipperen, GPS Cursussen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Garmin Gps 10 jan 2014 12:25 #474917

  • Menno
  • Menno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4301
De 421s is de versie met sounder (dieptemeter). Als je dat niet gaat gebruiken kan je ook de 421 nemen, die is €40 goedkoper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Garmin Gps 10 jan 2014 15:56 #474997

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
De Garmin 421 is ten eerste een goed apparaat, geen twijfel daarover.
Ik had echter de Echomap 50s besteld, ook mooi, maar toch na 2 dagen weer teruggestuurd. Het verkoop verhaal sloot niet aan bij de functionaliteit. Er zou een wifi verbinding mogelijk zijn, er wordt niet bij verteld dat het alleen voor een Ipad is... Wel verbinding te zien onder windows maar met geen mogelijkheid te koppelen. (door mail via Garmin England bevestigd)
Ook was er geen usb port (ook niet op de 421) waardoor je snel data kan uitwisselen.
Routes uitstippelen op de plotter zelf is lastig.
Om nou in de kuip met micro SD kaartjes heen en weer te lopen? nou nee.
Ik wil mijn routes uitstippelen op de laptop en dan uploaden naar de plotter. Dat ging met de gpsmap 276c perfect en snel, minutenwerk. Helaas werd die wat minder, heb nu de gpsmap 620, daar werkt het wel naar behoren. via Mapsource of Homeport.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl