sigdock schrijft:Ik zeg: KvK!
[edit] Ah, hij heeft dus een KvK nummer en dat is al heel wat want dan is 'ie iig terug te vinden. Daarnaast is 'ie gehouden aan de wetgeving mbt tot internetaankopen dus je kan het binnen een bepaalde periode terugsturen en dan moet 'ie je geld terug geven. Enige wat ik me afvraag is of hij via de NL importeur inkoopt of het allemaal zelf in de VS en UK haalt. In dat laatste geval hoef je bij problemen met bijv. een Raymarine toestel niet bij Technautic aan te komen want die gaan je dan niet helpen. Als BE zelf zorgdraagt voor garatie en service dan even navragen hoe of wat precies, de site is daar niet echt duidelijk in.
Staar je daar niet blind op: ik heb zelf een forum (mbt tot een hobby) en in dat wereldje is ook een internet verkoper actief.
bestellen, betalen en geld kwijt
hier zijn al ZO VEEL klachten op geweest, aangifte bij politie, consumentenbond en weet ik veel wat.
Die ene die het schopt tot een proces komt uiteindelijk wel weer aan zijn centjes, die andere 99 niet
Maar als het om zoveel geld gaat, vraag je af, hoe groot is het verschil
Bij een groot bedrag zou ik me niet laten verleiden voor 100 euro verschil