Home
Zoeken
Mijn profiel
Forum
Index
Recente discussies
Regels
Help
Zoeken
Artikelen
Varen met...
Recensies
Diversen
Reisverhalen
Cartoons
Techniek
Sitenieuws
Weer en wind
Windguru
Weergrafieken
Links
Informatie
Forumregels
Contact
Adverteren
Wie zijn wij
Welkom
Onthoud mij
Login
Gebruikersnaam/wachtwoord verloren?
Registreer
Mijn Menu
ZeilersWiki
What's Up
Geen evenementen
Wedstrijd
Geen evenementen
Index
Recente discussies
Regels
Help
Zoeken
Welkom,
Gasten
Forum
Techniek & Onderhoud
Stroom & elektrische apparatuur aan boord
De Iphone als windmeter
Onderwerp: De Iphone als windmeter
De Iphone als windmeter
15 nov 2013 05:38
#457934
Zeewinde
Offline
Gebruiker
Berichten: 6103
Wel interessant voor een aantal ZF-ers :
Meer info :
Iphone als windmeter
Vinni
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Re: De Iphone als windmeter
15 nov 2013 16:51
#458179
nardus
Offline
Gebruiker
Berichten: 6130
Je hebt ook een app die de microfoon gebruikt als meetinstrument. Schijnt nog best aardig te werken.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Re: De Iphone als windmeter
15 nov 2013 19:16
#458235
Arent
Offline
Gebruiker
Berichten: 2278
Hi,
Deze
Is genomineerd voor een DAME-award tijdens de Mets
Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Forumcategorieën
Algemeen
- Fotoboek
- Watersport algemeen
- Opstappers database
- Vaargebieden & ligplaatsen
- De Grote Verhalen
- Reisvoorbereiding en veiligheid
- - Meteo
- - Vertrekkersinfo
- - Elektronische navigatie
Zeiljachten/open boten
- Ervaringen, eigenschappen & specificaties
- Kleding en toebehoren
- Projecten
- Aan- en verkooptips
- Zeiltechniek & wedstrijdzeilen
- - Solozeilen
- Zeilen, stagen en aanverwanten
- Overige algemene vragen
Marktplaats
- Te koop aangeboden
- Gezocht / gevraagd
- Sponsors marktplaats
Techniek & Onderhoud
- Handleidingenhoek
- Algemene vragen techniek & onderhoud
- Interieur
- Lakken en verven
- Motoren
- Onderhoud: hout
- Onderhoud: polyester, epoxy etc
- Onderhoud: staal / aluminium
- Stroom & elektrische apparatuur aan boord
- - Raspberry Pi, Arduino etcetera
Forum
Techniek & Onderhoud
Stroom & elektrische apparatuur aan boord
De Iphone als windmeter
Gemaakt door
Kunena
© Zeilersforum.nl