|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Plastic inbouwframe nieuwe VHF
Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 08:02 #531549
|
|
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 08:09 #531551
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 08:10 #531552
|
|
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760. www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 09:23 #531573
|
|
"Wie het altijd voor de wind gaat, komt vanzelf aan lager wal"
De topper ISO “TuTu” voor de funracing en nu de SO 36i Performance “Anilla” voor het avontuur... |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 09:31 #531575
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 09:35 #531576
|
|
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'. |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 09:42 #531578
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 10:01 #531585
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 12:08 #531612
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 15:45 #531665
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 15:46 #531667
|
|
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760. www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 10 juli 2014 18:06 #531712
|
|
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 07:24 #531823
|
|
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 07:25 #531824
|
|
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 07:28 #531827
|
|
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
|
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 07:52 #531829
|
|
I run a tight . . .
Shipwreck ! |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 17:00 #531978
|
|
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760. www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl |
Re: Plastic inbouwframe nieuwe VHF 11 juli 2014 17:45 #531991
|
|
|











