Sinds vorig jaar wordt door Icom de IC-GM800 aangekondigd...
Aangezien ik nog steeds voornemens ben om een MF/HF installatie in te gaan bouwen kijk ik met enige interesse naar de bijbehorende folder(s)..
De IC-M802 is niet zo'n heel best apparaat, zo lees ik her en der, maar wat zijn de verwachtingen voor de GM800? Zou die ook op de amateur banden bruikbaar zijn?
Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen?