ik ben een onderdekse stuurautomaat aan het installeren en loop tegen wat dingetjes aan.
De ACU 200 zit mooi in het achterschip, net naast de drive.
De stroomvoorziening naar de ACU 200 is een 6mm2 draad, rechtstreeks van de accuschakelaar/accu's, ook mooi achterin geplaatst.
Echter, daar staat nu permanent spanning op als de accuschakelaar aan staat. De seatalkNG zetten we aan en uit bij de kaartentafel.
Permanent spanning klinkt als niet wenselijk maar ook lijkt het me niet handig om die voeding ook weer op en neer te halen om daar een schakelaar tussen te kunnen zetten. Veel te veel dikke kabel, er komt zomaar 10-12 meter bij!
Geen idee of de ACU 200 stroom gebruikt als die niets doet.
Ik zag wel een "slaapstandschakelaar" het lijkt alsof je die kunt gebruiken om de ACU 200 aan en uit te zetten met een maak/breek contact?
De voedingsschakelaar voor de voeding van de SeatalkNG laten we uit!
Benieuwd naar jullie installatie van dat ding