Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

za mei 18 @12:00AM
ZF Pinkstertrip 2024
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Kanalen Standard Horizon

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 14:24 #1501398

  • DeBommel
  • DeBommel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 774
Eh, ja. als een leverancier zn fout herstelt noem ik dat prima service. Moet de eerste mens/tent/zaak nog tegenkomen die geen fouten maakt.

Toko’s die alle verantwoordelijk trachten te ontlopen daarentegen, die zijn er meer san genoeg. Enne… gevolgschade is altijd voor jezelf, niet voor de leverancier
Leonard - Zeeton 24 "Code Rood"
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 14:38 #1501399

holtere schreef :
Iets niet goed dan komt de leverancier het oplossen.... :huh:
Die service wil ik ook wel. Waar krijg je die?

Bij gerenommeerde bedrijven die jou en zichzelf serieus nemen.

Ik heb inmiddels een heilig lijstje van hofleveranciers aan boord , die is meestal niet bepaald op prijs wel op service niveau ;)
Het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 15:02 #1501403

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16287
Is een beetje kletskoek natuurlijk.
Je koopt een los apparaat en daar zit wat winst op voor de verkoper of je geeft opdracht om zo'n ding in te bouwen met bijbehorend prijskaartje.
Op beide aankoopmogelijkheden verwacht je garantie maar de omvang van de garantie verschilt ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 15:07 #1501405

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1381
Ja, en wat dacht je van die tie wraps. Die worden ook niet vergoed. Maar ja. Ik vind het best zo. Hij doet het goed. Vanmorgen in Almere ontving ik IJmuiden aanloop en soms ook Maas approach



Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 16:47 #1501431

  • JotM
  • JotM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4709
Calidris schreef :
Woody130 schreef :
Ja, die ken ik, maar vind dat toch enigszins omslachtig. Die Wx-knop is niet te misbruiken?

Als het niet in de handleiding staat, dan niet.

Dat iets niet te gebruiken is als het niet in de handleiding staat kan ik volgen. Maar Woody vraagt naar misbruiken.
"Gute Gedanken sind die, bei denen Dir, mein Leser, noch bessere einfallen" - Charles Tschopp
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 20:55 #1501491

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27154
JotM schreef :
Calidris schreef :
Woody130 schreef :
Ja, die ken ik, maar vind dat toch enigszins omslachtig. Die Wx-knop is niet te misbruiken?

Als het niet in de handleiding staat, dan niet.

Dat iets niet te gebruiken is als het niet in de handleiding staat kan ik volgen. Maar Woody vraagt naar misbruiken.

Hamer....
ZF informatie kanaal Telegram: t.me/zeilersforum
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 21:18 #1501497

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27154
DeBommel schreef :
Eh, ja. als een leverancier zn fout herstelt noem ik dat prima service. Moet de eerste mens/tent/zaak nog tegenkomen die geen fouten maakt.

Toko’s die alle verantwoordelijk trachten te ontlopen daarentegen, die zijn er meer san genoeg. Enne… gevolgschade is altijd voor jezelf, niet voor de leverancier

Ik zie dat anders:
Als het toestel in één keer goed geprogrammeerd was, was het prima service!
Nu het toestel een 2e keer terug moest, om een eerder gemaakte fout te herstellen, het gewoon (wettelijk verplichte) service.

Dat heeft verder niets met je bovenstaande stelling (= dooddoener) te maken.
Over gevolg schade kan ik wel een boek schrijven en hoe op te lossen. Maar dat hypothetische boek en inhoud schrijf ik niet als consument.
ZF informatie kanaal Telegram: t.me/zeilersforum
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Kanalen Standard Horizon 11 aug 2023 21:37 #1501503

  • DeBommel
  • DeBommel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 774
Qua pasa?

:huh:
Leonard - Zeeton 24 "Code Rood"
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl