Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Harrier speedometer

Harrier speedometer 23 jan 2021 12:36 #1246826

  • robby68
  • robby68's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 159
Ik heb een Harrier speedometer aan boord, maar wat moet ik hier nog mee??

Ding is volgens mij 50jr oud en past beter in een museum als op mijn boot, vriend van mijn moeder geeft aan dat ik dit zeker niet moet weghalen, maar hij heeft wel meer eigewijze ideeen

Ben mijn electrische installatie aan het opknappen en ruim het liefst zo veel mogelijk op
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Harrier speedometer 23 jan 2021 14:46 #1246834

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
50+ jaar

Je bedoeld toch B&G harrier, zo'n grijze kast?

Het zijn wel stijliconen van de 60er jaren
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 23 jan 2021 14:50 door Calidris.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Harrier speedometer 23 jan 2021 15:21 #1246840

  • robby68
  • robby68's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 159
Ja 60+ zou zomaar kunnen.. 3grote knopen en een snelheidsmeter klokje in een soort grijsbakkeliete bak
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Harrier speedometer 23 jan 2021 15:51 #1246844

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
robby68 schreef :
Ja 60+ zou zomaar kunnen.. 3grote knopen en een snelheidsmeter klokje in een soort grijsbakkeliete bak

Niks bakkeliet, maar een speciaal ontworpen alu gietvorm. De binnenzijde is ook al iconisch qua elektronica opbouw.
Kan zo in het sience museum.

Dat soort apparatuur, Sailor RT142 en 144 vallen daar ook onder. Een hele hoge interieurs- en museale waarde.

Maar ja, zo gaat dat.

Als je nu een freak hebt, bouwtie in die kast een LCD display met een arduino of RPI..... :whistle:
Ongevraagd advizeur
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl