Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Verwijderen atis uit Plastimo VHF SX-300 handheld.

Verwijderen atis uit Plastimo VHF SX-300 handheld. 03 aug 2021 09:40 #1311104

  • Shedi
  • Shedi's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 319
Ik ben in het bezit van deze goed werkende handmarifoon. Deze is voorzien van mijn atis. Nu mijn boot wordt verkocht, zou ik de handheld te koop willen aanbieden, echter zonder de atis. Volgens de manual kan de atis echter maar 1 x, dus blijvend worden ingeprogrammeerd. Kent iemand een trucje waardoor het toch mogelijk is?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Verwijderen atis uit Plastimo VHF SX-300 handheld. 03 aug 2021 09:46 #1311107

Misschien ook eens bij de huidige importeur navragen?
www.on-deck.nl/merken/plastimo.html
Ad
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.100 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl