Bij het uitpluizen van de electra op mijn boot kwam ik een ongedefinieerd (zelfbouw?) kastje tegen. Het ("?") is als volgt aangesloten; gezien zijn functie lijkt mij dit een electronisch relais dat de startaccu parallel zet met de lichtaccu wanneer de klemspanning van die laatste hoog genoeg is?
Hier wat detailfoto's. Ik herken PTC's en twee halfgeleiders. Wie weet hoe dit ding, bij welke spanningen etc dient te functioneren? Wat zijn deze halfgeleiders? Print ziet er "commercieel uit"; kent iemand dit, of zou het zelfbouw zijn? Zekering is 16AT (en doorgebrand aangetroffen).