De boot is uit het water en ligt binnen in een hal. Omdat ik een nieuwe plotter heb aangeschaft in het begin van het seizoen, dacht ik, even kijken of de dieptemeter nu goed is ingesteld.
Ik zet de Axiom aan en zie dat deze geen diepte aangeeft. Dit terwijl deze 4 weken geleden het nog gewoon wel aangaf.
Zou het kunnen zijn dat het signaal TE snel terug komt omdat er geen vertraging van het water is en dus het systeem het niet aankan??
Ik heb de bedrading nog niet gecontroleerd.....