Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Dieptemeter vraag

Dieptemeter vraag 13 nov 2021 16:04 #1339650

  • bob01
  • bob01's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 111
De boot is uit het water en ligt binnen in een hal. Omdat ik een nieuwe plotter heb aangeschaft in het begin van het seizoen, dacht ik, even kijken of de dieptemeter nu goed is ingesteld.
Ik zet de Axiom aan en zie dat deze geen diepte aangeeft. Dit terwijl deze 4 weken geleden het nog gewoon wel aangaf.
Zou het kunnen zijn dat het signaal TE snel terug komt omdat er geen vertraging van het water is en dus het systeem het niet aankan??
Ik heb de bedrading nog niet gecontroleerd.....

Dank weer voor de input

Bob
Denk ik over na
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter vraag 13 nov 2021 16:22 #1339656

  • 3Noreen
  • 3Noreen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17592
Een diepte meter werkt alleen in het water.
Fake it till you make it
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Dieptemeter vraag 15 nov 2021 06:21 #1340173

  • bob01
  • bob01's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 111
Dank je wel!
Denk ik over na
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl