Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Intraship comms

Intraship comms 10 apr 2022 16:38 #1383035

  • Thijs1971
  • Thijs1971's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2033
En, ZF, hoeveel regels worden hier, op kanaal 77 is dat idd de goeie voor een beetje ongein, overtreden?

Het was een heerlijk dagje zeilen en op einde op de motor.
youtube.com/shorts/BDD6SEvhW4A?feature=share
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 16:50 #1383037

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Alleen t over and out van de vermeende captain...
Pffmag nog wel een cursus volgen...
Dochterlief (?) stelt nog de meest intelligente vraag

Of ben jij de captain, Thijs?..
JB
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 17:00 #1383042

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1649
JB-NL schreef :
Of ben jij de captain, Thijs?
Ja :)


Ik vin het een leuk geintje, cockpit! Over en sluiteh.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 17:47 #1383050

  • Thijs1971
  • Thijs1971's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2033
JB-NL schreef :
Alleen t over and out van de vermeende captain...
Pffmag nog wel een cursus volgen...
Dochterlief (?) stelt nog de meest intelligente vraag

Of ben jij de captain, Thijs?..
JB

Sinds wij “Deadliest catch -bloodline” kijken zijn wij alledrie kapitein!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 17:48 #1383052

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5458
Thijs1971 schreef :
JB-NL schreef :
Alleen t over and out van de vermeende captain...
Pffmag nog wel een cursus volgen...
Dochterlief (?) stelt nog de meest intelligente vraag

Of ben jij de captain, Thijs?..
JB

Sinds wij “Deadliest catch -bloodline” kijken zijn wij alledrie kapitein!

Goed bezig ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 18:05 #1383056

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9074
Kanaal 15 is voor intraship.

Weer een overbodige post ...

Kennelijk is dit heel grappig :sick:
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Intraship comms 10 apr 2022 18:13 #1383058

  • Thijs1971
  • Thijs1971's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2033
La Mavare schreef :
Kanaal 15 is voor intraship.

Weer een overbodige post ...

Kennelijk is dit heel grappig :sick:

Overbodig.. spiegel?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl