Als je niet echt weet wat het doet, dan ga ik er vanuit dat je geen HAM licentie of de juiste Marcom papieren hebt. Als je die niet hebt, maar wel een IridiumGo, dan zou ik 110% zeker met de Go doorgaan en de radio en alle toebehoren lekker verkopen. Iridium is veel gebruiksvriendelijker, werkt wanneer je het nodig hebt, is veel sneller, kan grotere files verwerken (weerkaartjes en dergelijke), de gebruikskosten zijn tegenwoordig verwaarloosbaar en je neemt het zo onder je arm mee als je eens op een andere boot wilt opstappen.