Die ‘stroomvoorzieningsmodus’ is er, voor zover mij bekend, alleen voor bedoeld om een apparaat te voeden als er geen accu in het systeem aanwezig is. Als er wel een accu is, kun kun je de normale ‘laadmodus’ gebruiken.
Zelf doen we dit al een jaar of 15 zo met een Victron lader, en nog nooit problemen mee gehad. De accu en lader van de vorige boot hebben we vervangen toen we de boot kochten, en die deden het beide nog prima toen we de boot 12 jaar later verkocht hebben. IK zou dus de lader lekker op de ‘laadmodus’ laten staan…