Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Vervangen diepte en sneldheid sensor

Vervangen diepte en sneldheid sensor 03 mrt 2019 18:54 #1026195

  • Zwaardje
  • Zwaardje's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Ik ben bezig met het vervangen van de sensor van de dieptemeter en het log. De oude sensors zijn intussen verwijderd en de gaten zijn op maat gemaakt voor de nieuwe sensoren.
Voor het waterdicht maken wil ik Sikaflex 221 gebruiken. Is dit de juiste kit?
Tot hoever moet ik de behuizing van de sensor met kit insmeren?
In de meegestuurde PDF geeft de leverancier op dat de kit tot boven de moer moet komen.
Is dit ook jullie methode?
Hoe zorg ik ervoor dat dat ik niet alle kit tussen de flens en romp eruit pers of gaat dat niet gebeuren bij het handvast zetten van de moer?
Bijlagen:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl