|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren?
Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren? 15 aug 2013 08:09 #426199
|
|
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer. |
Re: Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren? 15 aug 2013 09:15 #426247
|
|
|
Re: Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren? 15 aug 2013 10:23 #426279
|
|
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer. |
Re: Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren? 15 aug 2013 13:35 #426410
|
|
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
|
Re: Wie heeft er wel eens met een Freedom gevaren? 15 aug 2013 15:56 #426503
|
|
Sous les pavés, la plage.
|




