|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen!
Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 08:26 #107618
|
|
Sous les pavés, la plage.
|
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 09:06 #107626
|
|
Boot: Matilda 20 & Aloa 23
Bootnaam: Mathilda & Easy |
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 09:17 #107628
|
|
|
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 09:27 #107629
|
|
|
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 09:59 #107635
|
|
Men moet zeilen terwijl de wind waait.
|
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 05 jan 2010 12:46 #107648
|
|
Groet,
Zonsnel zeilen is een manier van leven |
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 09 jan 2010 18:42 #108443
|
|
Mooi, weer zeiler.
|
Re:Sneeuwtochtje op 2 januari: jaar goed begonnen! 09 jan 2010 18:48 #108448
|
|
|








